VilicoGo
Soft livrări domiciliu

Soluție software profesională pentru preluarea de comenzi online sau telefonic și monitorizarea livrărilor la domiciliu.

Soft livrari domiciliu VilicoGo este un modul al programului de vânzare și marcaj VilicoPOS, ceea ce permite afișarea unificată a comenzilor, atât a celor preluate de ospătari cât și a celor preluate online sau telefonic.
hero-img

Soluție software pentru restaurantele cu livrare la domiciliu

Program livrări la domiciliu. VilicoGo te ajută să localizezi comanda pe traseul de livrare, din bucătăria restaurantului până la ușa clientului.

soft livrari domiciliu, diagrama cum functioneaza

Costuri mici

Soft livrări domiciliu VilicoGo este potrivit și pentru bugetele mici sau restaurantele aflate la început de drum.

Ușor de integrat

Instalarea, configurarea și instruirea personalului sunt incluse în costul unic de licență.

Comercializare

Programul de livrări la domiciliu VilicoGo se comercializează doar împreună cu programul VilicoPOS.

Intervenții prompte

Consultanță gratuită și răspuns prompt la orice întrebări, telefonic sau prin intermediul internetului.

Exact cum ai nevoie

De la mici cafenele până la restaurante cu mai multe săli, soft-ul poate fi personalizat pentru a se adapta oricăror nevoi individuale.

Soft livrari domiciliu ușor de integrat într-un site preexistent

soft livrari domiciliu, diagrama cu functionalitatile

Softul de livrări la domiciliu este o alegere ideală pentru restaurantele și localurile care doresc să implementeze rapid un sistem de livrare la adresă. Pe lângă monitorizarea livrărilor, programul permite incorporarea a două canale suplimentare de preluare comenzi: online și prin intermediul unei centrale telefonice.

Funcționalități soft livrari domiciliu VilicoGo

Administrare completă a livrărilor la domiciliu
Asigură gestiunea completă a comenzilor, de la preluare până la livrare la ușa clientului.

 
✓ 

Pre-comenzi
Clienții pot alege să plaseze comenzi cu livrare imediată sau cu livrare la o dată și oră ulterioare.

 
✓ 

Identificare clienți
Reține, cu acceptul clientului, datele de identificare și contact ale acestuia pentru o identificare ulterioară automată.

 
✓ 

Adrese de livrare multiple
Programul permite adăugarea mai multor adrese de livrare per client (de exemplu acasă și serviciu).

 
✓ 

Acordare discount
Opțiune de aplicarea discount din valoarea comenzii.

 
✓ 

Integrare cu site-ul web
Integrare rapidă în orice site web preexistent, fie de către noi fie de către webmasterul tău.

 
✓ 

Notificări SMS
Clienții primesc mesaje SMS de confirmare la plasarea comenzii și atunci când comanda este preluată de șofer pentru livrare.

 
✓ 

Metode multiple de plată
Clienții pot alege să plătească comanda în avans, la plasarea comenzii, sau la livrare. În ambele variante aplicația permite efectuarea plății cash sau online prin card bancar.

 
✓ 

Plăți online sigure
Oferi clienților opțiunea de a plăti online cu cardul bancar printr-o soluţie de tranzacționare simplă și securizată.

 
✓ 

Rapoarte de vânzare
Poți vizualiza situația încasărilor în funcție de șoferi.

 
✓ 

Administrare șoferi
Toate informațiile referitoare la datele șoferilor și situația mașinilor sunt disponibile în mod centralizat.

 
✓ 

Interconectare cu programul VilicoPOS
Comenzile online și cele telefonice sunt incluse în mod automat în programul VilicoPOS al restaurantului.

 
✓ 

Preluarea comenzilor

La plasarea de comenzi prin intermediul site-ului web sau prin centrala telefonică sistemul de preluare comenzi identifică automat clienții în baza de date în funcție de numărul de telefon.

În cazul clienților aflați la prima comandă, ale căror informații nu se află încă în baza de date, aplicația generează o fișă de client care va stoca datele de contact ale acestora pentru o identificare ulterioară rapidă.

Programarea comenzilor

La plasarea comenzilor clienții pot opta pentru livrare imediată sau pot indica un interval orar de preferință pentru livrarea preparatelor.

Comenzile programate pentru livrare la o dată/oră ulterioare sunt afișate în programul VilicoPOS la un interval de timp prestabilit anterior orei prevăzute pentru livrare (de exemplu cu 60 de minute înainte de livrare).

Programarea în avans a comenzilor pentru livrare ulterioară este posibilă doar pentru intervalele de timp în care restaurantul este deschis. Aceasta înseamnă că nimeni nu poate să comande o pizza cu livrare la ora 8.00 dimineața dacă restaurantul se deschide abia la ora 12.00.

Integrat cu soft-ul POS

Comenzile, atât cele plasate prin intermediul site-ului cât și cele preluate prin centrala telefonică, sunt trimise în mod automat către secțiile de preparare corespunzătoare și sunt totodată afișate în programul VilicoPOS, în ordine invers cronologică. Ospătarii sau operatorii au posibilitatea să verifice comenzile și să editeze informațiile aferente (de ex. clientul notifică ulterior că dorește să înlocuiască ketchup-ul dulce cu unul iute).

În programul VilicoPOS comenzile sunt semnalizate vizual prin alocarea unei culori specifice, pentru a distinge astfel între cele generate prin intermediul site-ului și cele preluate prin centrala telefonică.

Livrarea comenzilor

După prepararea mâncărurilor ospătarul emite notele de plată și bonurile fiscale, pe care le predă șoferilor pentru livrare. Comenzile predate sunt șterse din interfața de lucru. Clientul este notificat în mod automat printr-un mesaj SMS atunci când preparatele comandate au fost predate șoferului pentru livrare.

Soluția noastră de soft livrari domiciliu permite estimarea corectă a timpilor de livrare și cunoașterea distanțelor ce trebuie parcurse până la adresa de livrare.

Beneficii soft livrari domiciliu VilicoGo

Fidelizează clienții

Posibilitatea de a comanda online sau prin centrala telefonică, opțiunea de solicita livrarea la o oră indicată, primirea unui mesaj SMS la predarea comenzii către șofer, toate acestea reprezintă opțiuni confortabile pentru clienți, incluse în soft-ul pentru livrări la domiciliu, care pot contribui la fidelizarea acestora.

Centralizează datele clienților

Soft-ul de livrare la domiciliu generează o bază de date cu informațiile de contact ale clienților tăi. Poți folosi aceste informații nu doar pentru a regăsi rapid un client în baza de date, dar și pentru a le trimite mesaje personalizate sau a-i înștiința de eventualele promoții sau evenimente din localul tău.

Eficientizează fluxul operațional

Cunoașterea din timp a numărului și a specificului comenzilor care urmează să fie pregătite te ajută să estimezi și organizezi în avans activitățile zilnice din localul tău.

Crește vânzările

Clienții așteaptă o modalitate rapidă, ușoară și convenabilă pentru a comanda mâncare la domiciliu. Unitățile de alimentație publică care oferă posibilitatea de a comanda online sau prin centrala telefonică generează mai multe comenzi.

Perfect pentru localurile cu livrare la domiciliu

Restaurant

   

Patiserie

Terasă

Pub

Cantină

Bar

   

Fastfood

Pizzerie

Cafenea

Autoservire

…. și pentru orice unități de alimentație publică care doresc să ofere serviciul de livrare comenzi la domiciliu.

Cauți și echipamente
noi sau recondiționate?

Productivitatea și randamentul investiției vor fi mai bune dacă alegi să utilizezi sisteme POS profesionale. Acestea sunt concepute anume pentru a face față condițiilor de utilizare specifice din localuri, precum vărsarea accidentală de lichide, lovituri, acumularea de murdărie, expunere la temperaturi ridicate, etc.

Instalare și configurare gratuită a echipamentelor achiziționate.

Terminale POS

Scannere

Chei de logare

Case fiscale

Imprimante

Licențe Windows


Descoperă un program de administrare:

Complet

La preț accesibil

Cu serviciu tehnic absolut ireprosabil

Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.

Contact Eva Pollac

Directoarea noastră de vânzări Eva Pollac te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.