icon soft livrari domiciliu VilicoGo

VilicoGo
Soft livrări domiciliu

VilicoGo este o soluție software integrată care asigură preluarea, gestionarea, livrarea și încasarea comenzilor venite prin online sau prin centrală telefonică.

Programul de livrări la domiciliu VilicoGo este integrat cu programul de vânzare și marcaj VilicoPOS, ceea ce permite centralizarea comenzilor, atât a celor preluate în unitate cât și a celor venite prin online sau telefon.
hero-img

Soluție software pentru restaurantele cu livrare la domiciliu

Program livrări la domiciliu. VilicoGo centralizează și gestionează toate comenzile cu livrare ale restaurantului, indiferent de sursa acestora.  

infografic, cum functioneaza soft livrari domiciliu

Costuri mici

Soft-ul de livrări la domiciliu este potrivit și pentru bugetele mici sau restaurantele aflate la început de drum.

Ușor de integrat

Instalarea, configurarea și instruirea personalului sunt incluse în cost.

Comercializare

Modulul de livrări la domiciliu VilicoGo se comercializează împreună cu programul de vânzare și marcaj VilicoPOS.

Intervenții prompte

Consultanță gratuită și răspuns prompt la orice întrebări, telefonic sau prin intermediul internetului.

Exact cum ai nevoie

Poate fi personalizat pentru a se adapta oricăror nevoi individuale, de la fast food-uri până la restaurante mari.

Ușor de integrat într-un site preexistent

infografic, functionalitati soft livrari domiciliu

Softul nostru de livrări la domiciliu asigură o soluție completă pentru unitățile de alimentație publică care doresc să gestioneze pe cont propriu comenzile cu livrări la domiciliu.

Citește pe blog-ul nostru un articol detaliat despre cum funcționează softul de livrări VilicoGo.

Funcționalități soft livrări domiciliu VilicoGo

Administrare completă a livrărilor la domiciliu
Asigură gestiunea completă a comenzilor, de la preluare până la ușa clientului.

 
✓ 

Comenzi, precomenzi sau ridicare personală
Clienții pot alege să plaseze comenzi cu livrare imediată, comenzi cu livrare la o dată și oră ulterioare, sau pot alege să ridice comanda personal.

 
✓ 

Recunoaștere automată a clienților
Programul reține datele de contact ale clienților pentru recunoașterea automată a acestora la viitoarele comenzi. 

 
✓ 

Adrese de livrare multiple
Permite adăugarea mai multor adrese de livrare pentru fiecare client – de exemplu acasă și serviciu.

 
✓ 

Acordare de discount-uri
Include opțiuni de aplicare de reduceri la valoarea comenzii.

 
✓ 

Integrează comenzile din toate sursele
Comenzile venite din site-ul web, telefonice sau Glovo sunt afișate centralizat în interfața de lucru.

 
✓ 

Vizualizare comenzi pe hartă
Vezi toate comenzile pe hartă și grupezi livrările în funcție de proximitate. Dintr-o singură privire înspre monitor afli ce livrări ai pe lista de expediere și unde sunt localizate adresele de livrare.

 
✓ 

Integrare TapTasty
Permite preluarea automată a comenzilor TapTasty.

 
✓ 

Notificări comenzi noi
Comenzile nou venite sunt notificate audio până la confirmarea lor pe terminalul POS, ulterior fiind afișate în program în culori diferite, în funcție de timpul rămas până la livrare. 

 
✓ 

Notificări către clienți
Clienții primesc mesaje SMS și/sau email: confirmare la plasarea comenzii, notificare în cazul în care comanda nu poate fi prelucrată, respectiv notificare la expedierea comenzii.

 
✓ 

Metode de plată multiple 
Clienții pot alege să plătească comanda în avans, la plasare, sau la livrare. În ambele variante aplicația permite efectuarea plății cash sau online prin card bancar.

 
✓ 

Plăți online sigure
Oferi clienților opțiunea de a plăti online cu cardul bancar printr-o soluţie de tranzacționare simplă și securizată.

 
✓ 

Rapoarte
Vizualizezi comenzile și situația încasărilor în funcție de șoferi.

 
✓ 

Administrare șoferi
Toate informațiile referitoare la datele șoferilor și situația mașinilor sunt disponibile în mod centralizat.

 
✓ 

Interconectări
Programul VilicoGo se comercializează împreuna cu programul de vânzare și marcaj VilicoPOS, fiind o componentă suplimentară a acestuia.

 
✓ 

Comenzi prin online

La plasarea de comenzi prin intermediul site-ului web sistemul identifică automat clienții în baza de date în funcție de numărul de telefon.

În cazul clienților aflați la prima comandă, ale căror informații nu sunt încă salvate, programul generează o fișă de client care va stoca datele de contact ale acestora pentru o identificare ulterioară rapidă.

La plasarea comenzilor clienții pot opta între ridicare personală, livrarea imediată sau livrarea preparatelor la o oră sau zi ulterioare.

Programarea în avans a comenzilor pentru livrare este posibilă doar pentru intervalele de timp în care restaurantul este deschis. Aceasta înseamnă că nimeni nu poate să comande o pizza cu livrare la ora 8.00 dimineața dacă restaurantul se deschide abia la ora 12.00.

Și comenzile sosite prin platforma online Glovo sunt centralizate automat în interfața de lucru, ceea ce îți permite să renunți la tableta separată pentru gestiunea acestora.

Comenzi prin centrală

Centrala telefonică procesează apelurile telefonice incluzând un mesaj de întâmpinare, respectiv muzică sau mesaj în așteptare dacă linia este ocupată sau restaurantul este închis.

Poți alege să ai unul sau mai multe numere externe la care clienții să sune pentru plasare de comenzi. Un număr extern poate avea mai multe numere interne, legate fiecare la câte unul din terminalele POS din unitate. Acest lucru permite preluarea mai multor apeluri în paralel – dacă un număr sună ocupat, apelul este redirectionat automat către altul. 

Dacă folosești deja un număr de telefon pentru preluarea de comenzi, acesta se poate redirecționa către centrala telefonică, nefiind necesară achiziționarea unui număr nou. Costurile de apel pentru clienții care comandă prin centrală sunt costuri de rețea națională.

În cazul în care sunt necesare clarificări privind comanda, clienții pot fi sunați direct din soft. Secțiunea de administrare stochează apelurile venite prin centrală din ultimele 30 de zile. Acestea pot fi filtrate pentru identificare rapidă,  reascultate, respectiv descărcate pe calculator.

Integrat cu programul VilicoPOS

Comenzile noi sunt marcate cu o culoare specifică pentru a le diferenția de cele confirmate și necesită confirmare manuală din partea unui operator înainte de a fi preluate în sistem. Comenzile noi sunt însoțite totodată de o notificare audio care încetează la confirmarea acestora în program. 

Operatorul verifică fiecare comandă, îi alocă un timp estimativ de livrare (variabil între 15-180 minute, sau În cel mai scurt timp), poate edita informațiile aferente (de ex. clientul notifică ulterior că dorește să înlocuiască ketchup-ul dulce cu unul iute) sau poate să refuze o comandă.

După confirmare comenzile sunt semnalate în program prin culori diferite, în funcție de timpul rămas până la livrare.

Livrarea comenzilor

Integrarea cu GoogleMaps sau OpenStreetMaps îți permite să vezi toate comenzile pe hartă și să grupezi livrările în funcție de proximitate, pentru eficiență sporită și optimizarea costului de livrare. Dintr-o singură privire înspre monitor afli ce livrări ai pe lista de expediere și unde sunt localizate adresele de livrare. Crești eficiența, optimizezi costul livrărilor.

Harta comenzilor cu livrare este actualizată în timp real, afișând doar comenzile aflate în prelucrare. Harta identifică adresele de livrare care sunt eronate.

Odată cu predarea pachetelor către șoferi pentru livrare, acestea sunt șterse din interfața de lucru. Clientul este notificat în mod automat printr-un mesaj atunci când preparatele comandate au fost predate șoferului pentru livrare.

 

Beneficii soft livrări domiciliu VilicoGo

Fidelizează clienții

Posibilitatea de a comanda online sau prin centrală telefonică, opțiunea de solicita livrarea la o dată și oră anume, primirea unei notificări la predarea comenzi către șofer - toate acestea reprezintă opțiuni confortabile pe care clienții le apreciază și care pot contribui la fidelizarea acestora.

Centralizează datele clienților

Soft-ul de livrare la domiciliu generează o bază de date cu informațiile de contact ale clienților tăi. Poți folosi aceste informații nu doar pentru a regăsi rapid un client în baza de date, dar și pentru a le trimite mesaje personalizate sau a-i înștiința de eventualele promoții sau evenimente din localul tău.

Eficientizează fluxul operațional

Cunoașterea din timp a numărului și a specificului comenzilor care urmează să fie pregătite te ajută să estimezi și organizezi în avans activitățile zilnice din localul tău.

Crește vânzările

Clienții așteaptă o modalitate rapidă, ușoară și convenabilă pentru a comanda mâncare la domiciliu. Unitățile de alimentație publică care oferă posibilitatea de a comanda online sau prin centrala telefonică generează mai multe comenzi.

Perfect pentru localurile cu livrare la domiciliu

Restaurant

Patiserie

Terasă

Pub

Cantină

Bar

Fastfood

Pizzerie

Cafenea

Autoservire

…. și pentru orice unități de alimentație publică care doresc să ofere serviciul de livrare comenzi la domiciliu.

Cauți și echipamente
noi sau recondiționate?

Productivitatea și randamentul investiției vor fi mai bune dacă alegi să utilizezi sisteme POS profesionale. Acestea sunt concepute anume pentru a face față condițiilor de utilizare specifice din localuri, precum vărsarea accidentală de lichide, lovituri, acumularea de murdărie, expunere la temperaturi ridicate, etc.

Instalare și configurare gratuită a echipamentelor achiziționate.

Terminale POS

Scannere

Chei de logare

Case fiscale

Imprimante

Licențe Windows


Descoperă un soft pentru restaurante:

Complet

La preț accesibil

Cu serviciu tehnic impecabil

Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.

Eva Pollac VilicoRest

Directoarea noastră de vânzări Eva Pollac te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.