Soft vânzare magazin


VilicoMag și VilicoGest formează un sistem software complet pentru gestiunea vânzărilor și a stocurilor în magazine. Soft vanzare magazin îți permite:

  • să tranzacționezi rapid
  • să controlezi stocurile
  • să iei decizii informate pentru afacerea ta
hero-img

VilicoMag și VilicoGest includ toate functionalitățile de care administratorii de magazine au nevoie pentru a crește afacerea

Administrarea unui magazin este o activitate solicitantă care implică executarea și sincronizarea mai multor activități precum relația cu furnizorii, controlul stocurilor și al gestiunilor, vânzări, inventar, rapoarte, etc.

Administratorii magazinelor care beneficiază de un program gestiune care bifează toate aceste aspecte au mai mult timp și griji mai puține.

Demo gratuit 30 de zile

Afli în ce măsură sistemul este potrivit pentru afacerea ta utilizând programul gratuit timp de 30 de zile.

La expirarea perioadei de testare nu ai nici un fel de obligații de cumpărare sau de orice alt fel.

Dezvoltat continuu

Sistemul este susținut de un colectiv de programatori.

Cerem feedback-ul clienților și dezvoltăm în permanență programul pentru a răspunde nevoilor magazinelor pe care aceștia le administrează.

Perfect adaptat

Primești o soluție "la cheie", configurată anume pentru fluxul operațional specific al afacerii tale.

VilicoMag și VilicoGest sunt programe intuitive și robuste, însă vei avea la dispoziție un serviciu de suport și mentenanță dedicat.

Un program vânzare magazin pe care te poți baza

soft vanzare magazin, cum functioneaza, diagrama

Funcționalități soft vânzare magazin

Administrare
Include un cont de utilizator cu drepturi de administrare și setare a programului. Administratorul poate gestiona crearea de utilizatori secundari și stabilirea drepturilor de acces ale acestora la funcționalitățile programului.

 
✓ 

Gestiune completă
De la urmărirea traseului produselor în circuitul operativ al afacerii tale până la transferuri între gestiuni și operarea de gestiuni multiple, VilicoMag include toate funcționalitățile de care ai nevoie pentru gestiunea stocurilor.

 
✓ 

Tranzacții
Programul software pentru retail acceptă orice tipuri de plăți, procesează reduceri și discounturi, stornări și rambursări și emite bon dar și numeroase tipuri de documente de vânzare. Nu se blocheaza și nu te lasă la greu.

 
✓ 

Recepție marfă
Preluarea produselor și a ingredientelor în stoc se face prin introducerea datelor din facturile primite de la furnizori (NIR-uri sau notele de intrare recepție și constatare de diferențe marfă).

 
✓ 

Gestiuni multiple
Ai posibilitatea de a organiza stocul de produse într-una sau mai multe gestiuni, pentru o evidență individuală a fiecărui depozit. Fiecare gestiune nou-creată include drepturi de administrare egale cu cele ale gestiunii de bază.

 
✓ 

Marcaj intuitiv și rapid
Interfața simplă permite identificarea rapidă a produselor prin scanarea codului de bare sau prin căutare după denumire. Un utilizator aflat la prima interacțiune cu programul se poate descurca chiar și fără instructaj prealabil.

 
✓ 

Plăți
Accepta orice tipuri de plati, proceseaza reduceri si discounturi, stornari si rambursari si emite numeroase tipuri de documente de vanzare. Nu se blocheaza si nu te lasa la greu.

 
✓ 

Bază de date
Centralizezi furnizorii, clienții și delegații, datele de contact ale acestora precum și informațiile pentru facturare.

 
✓ 

Ajustări de stoc
Crești și descrești nivelul stocurilor prin procese verbale de mărire stoc, producție proprie, proces-verbal de marfă deteriorată, retururi și bonuri de consum.

 
✓ 

Documente de vânzare
Emiți bon fiscal, factură de vânzare, chitanță, factură proformă, aviz de însoțire a mărfii sau proces verbal de custodie a mărfii.

 
✓ 

Rapoarte și situații
Zeci de rapoarte avansate, inclusiv balanța cantitativ-valorică, situația stocurilor, a NIR-urilor și a vânzărilor, încasările, etc. Rapoartele includ opțiuni avansate de filtrare și pot fi imprimate.

 
✓ 

Export contabil
Programul software pentru POS-uri și gestiunea stocurilor este integrat cu programul financiar-contabil Saga și poate fi integrat în timp relativ scurt cu orice alt program contabil.

 
✓ 

Notificări
Afișează notificari la scăderea stocului unui produs sub valoarea limită.

 
✓ 

Transferuri între gestiuni
Permite operarea notelor de transfer între gestiuni a produselor din stoc.

 
✓ 

Inventar
Programul calculează automat diferența dintre stocul scriptic și stocul faptic.

 
✓ 

Închiderea de zi
Închiderile de zi se efectuează ușor, prin selectarea butonului corespunzător din program, și sunt însoțite de imprimarea automată a rapoartelor de vânzări.

 
✓ 

Beneficii soft vanzare magazin

Un singur furnizor

VilicoMag și VilicoGest formează un sistem soft vanzare magazin complet, flexibil și accesibil, care te ajută să controlezi toate operațiunile, de la aprovizionare și vânzări până la stocuri, comenzi și evidențe.

La noi găsești și sisteme hardware noi sau second hand, cu garanție, indiferent că ai nevoie de sisteme complete sau doar de echipamente individuale.

Gestiunea stocurilor

Soft gestiune magazin include opțiuni complete pentru administrarea inventarului.

Poți asigura fluența procesului de vânzare (știi când este timpul să reînnoiești comenzile către furnizori), ​poți identifica eventualele lipsuri suspecte de bunuri, te poți bucura de unele avantaje financiare, inclusiv taxe și impozite mai mici (de ex. prin deducerea TVA-ului, posibilitate conditionată de multe ori de existența NIR-urilor) - toate acestea dacă folosești un program cu functionalități complete.

Reduce frecvența erorilor umane

Oamenii pot face greșeli, sistemele informatice însă nu. Dacă faci inventarul manual sau dacă preiei comenzile fără să folosești un program îți expui în mod inutil afacerea riscului apariției greșelilor.

Dacă una sau două erori pot fi trecute cu vederea, în timp cumulul acestora îți va afecta totuși afacerea.

Acces în timp real la rapoarte și situații

Înregistrarea automată a comenzilor în sistem permite generarea în orice moment a rapoartelor și situațiilor privind vânzările, încasările, metodele de plată, stocurile și inventarul.

Programul include o serie de rapoarte privind încasările, situația stocului, vânzările, etc. Acestea pot fi filtrate în funcție de o multitudine de factori, precum data, operator, modalități de plată, etc.

Întotdeauna funcțional

Căderile de rețea și penele de internet sunt situații care nu pot fi anticipate întotdeauna. Soft vanzare magazin continuă să funcționeze și dacă rămâi fără internet, astfel încât operațiunile de vânzare pot fi efectuate în continuare iar activitatea ta nu va avea de suferit.

Sistemele POS sunt esențiale pentru afacerile din retail, asigurând suportul informatic pentru toate operațiunile de vânzare.

VilicoMag și VilicoGest reduc la minim timpul de procesare al vânzărilor, ține gestiunea stocurilor sub control și te eliberează de grija adaptării la modificările legislative.

Potrivit pentru magazine ca al tău

Florārie

   

Librārie

Modā

Piese auto

Alimentarā

Sport

   

Electrice

Bijuterie

Jucārii

Drogherie

… și orice tip de magazine care practică comerțul cu amănuntul, de la mici afaceri de familie până la magazine cu mai multe stații de lucru.

Sisteme POS all-in-one sau individuale

Soft vanzare magazin este compatibil cu orice tip de echipament hardware profesional. De la terminale POS și cititoare de carduri până la imprimante și case de marcat, la noi găsești orice sistem POS ai nevoie, noi sau refurbished, cu garanție.

Instalare și configurare gratuită a echipamentelor achiziționate.

Terminale POS

Scannere

Chei de logare

Case fiscale

Imprimante

Licențe Windows

Instalare & configurare

Tehnicienii noștri au efectuat peste 400 de instalări și cunosc particularitățile diferitelor sisteme hardware. Acest lucru garantează un demers sigur și o durată redusă a procesului de instalare și configurare.

Prețul licenței include efectuarea de la distanță a serviciilor de instalare și configurare, prin intermediul unor aplicații specializate. Alternativ, la cerere, echipa noastră de tehnicieni se poate deplasa la punctul tău de lucru, la o dată și oră stabilite de comun acord.

Instructaj

Programele VilicoMag și VilicoGest sunt destul de intuitive. Un utilizator aflat la prima interacțiune cu acesta va întelege destul de repede funcționalitățile existente.

Prețul licenței include totuși o sedintă de instruire. Aceasta se va desfășura la punctul tău de lucru sau online.

Ședința de instruire are o durată nedeterminată - oricât timp este necesar pentru ca personalul implicat să se simtă confortabil cu diferitele funcționalități și cu modul de utilizare a programului.

Suntem cei mai mari suporteri ai tăi

Serviciile de suport și mentenanță post-vânzare se oferă în schimbul unei taxe anuale sau lunare și includ actualizări legislative, adăugarea de noi funcționalități și asistență tehnică dacă întâmpini probleme.

În prima lună de la instalare beneficiezi de suport și mentenanță gratuite. Serviciul se oferă online, prin aplicații care permit intervenții la distanță, telefonic sau la fața locului dacă situația o impune.

Răspundem în maxim o oră solicitarilor venite prin email, și desigur că suntem disponibili și telefonic.


Descoperă un program de administrare:

Complet

La preț accesibil

Cu serviciu tehnic absolut ireprosabil

Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.

Contact Eva Pollac

Directoarea noastră de vânzări Eva Pollac te va ajuta sa afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.