VilicoPOS
POS restaurant

VilicoPOS este un program POS restaurant complet pentru marcarea comenzilor oaspeților pe monitoare touchscreen sau pe terminale POS.

VilicoPOS este un soft de bază pentru sistemele POS, căruia i se pot adăuga o serie de module opționale complementare. Acestea pot fi adaptate ușor pentru optimizarea fluxurilor operaționale specifice din unitățile HoReCa.
hero-img

Licență pe viață

Licența include instalarea, setările inițiale și instruirea personalului.

Gratuit 30 de zile

Testare gratuită timp de 30 de zile, fără nici un fel de obligații la expirarea perioadei.

Suport

Numai sistemele software întreținute functionează optim timp îndelungat.

Complet

Include toate funcționalitățile pe care le aștepti de la un program POS.

Ușor de învățat

Interfața POS restaurant beneficiază de un design minimal și intuitiv, ușor de învățat.

Flexibil

Poate fi personalizat pentru fluxuri operaționale și nevoi individuale.

Un POS restaurant care te ajută să ții situația sub control. Rămâi eficient chiar și în perioadele foarte aglomerate

pos restaurant vilicopos, diagrama cu functionalitati

VilicoPOS este un soft HoReCa robust, stabil și matur, dezvoltat prin feedbackul clienților noștri pe parcursul a peste 8 ani de existență.

Funcționalități POS restaurant VilicoPOS 

Parole/carduri și drepturi de acces diferențiate
Crearea de utilizatori cu stabilirea diferențiată a drepturilor de acces la funcțiile programului.Ospătarii accesează programul în baza unei parole sau a unui card magnetic individual.

 
✓ 

Reprezentare grafică a planului unității
Poți desena și modifica oricând planul grafic al unității, reprezentativ pentru modul în care sunt dispuse mesele.

 
✓ 

Grupare mese
Permite gruparea meselor, opțiune utilă în cazul grupurilor de clienți.

 
✓ 

Comenzi prin touchscreen
Permite preluarea de comenzi prin interfața touchscreen a terminalului POS, din unul sau mai multe puncte de vînzare.

 
✓ 

Memorează comenzile pe mese
Poți vedea consumațiile de la fiecare masă, alături de valoarea acestora și tura în care au fost făcute.

 
✓ 

Rezervări mese
Statusul unei mesei se schimbă automat din liber în rezervat prin introducerea manuală a datei, orei și a numărului de persoane.

 
✓ 

Descărcare la închiderea mesei
Stocul se actualizează automat la fiecare vânzare și nu doar la finalul zilei.

 
✓ 

Bonuri de comandă-marcaj

Comenzile sunt transmise automat către imprimantele de secții corespunzătoare sau către monitorul de bucătărie.

 
✓ 

Număr nelimitat de produse și materii prime
Poți introduce în stoc un număr nelimitat de produse și ingrediente și gruparea acestora pe categorii.

 
✓ 

Vânzare cu rețetar
Stocul se actualizează automat prin scăderea cantităților și ingredientelor aferente preparatelor și produselor comandate.

 
✓ 

Plăți flexibile
Acceptă modalități de plată multiple – numerar, card de credit, bonuri valorice, protocol, sau descărcare gestiune prin deprecierea mărfii.

 
✓ 

Discount la plata comenzii
Permite aplicarea unei reduceri procentuale din valoarea totală a consumației.

 
✓ 

Plată parțială sau integrală
Permite plata integrală sau partială a contravalorii consumației.

 
✓ 

Note de plată personalizate
Permite adăugarea siglei și a unor mesaje personalizate.

 
✓ 

Bon fiscal
Emitere bon fiscal pe casa de marcat.

 
✓ 

Emitere facturi de ieșire
Emiți cu ușurință facturi de ieșire.

 
✓ 

Transfer comenzi
Consumația poate fi transferată – integral sau parțial – de la o masă la alta. Această opțiune este utilă atunci când oaspeți se mută la o altă masă.

 
✓ 

Transferul notei de plată pe cameră
În cazul restaurantelor hoteliere nota de plată poate fi cumulată cu nota de plată de pe cameră, emisă la finalul șederii camerei.

 
✓ 

Integrări
Poate fi extins cu următoarele module opționale: POS mobil restaurante VilicoTab, Soft livrări la domiciliu VilicoGo, Aplicație monitor la bucătărie VilicoCook, Soft gestiune completă VilicoGest.

 
✓ 

Rapoarte detaliate
Poți accesa oricând rapoarte pentru ziua în curs precum și pentru zilele anterioare, referitoare la situația vânzărilor pe ospătari, pe gestiuni, etc.

 
✓ 

Administrare independentă

Fiecare implementare include un cont de administrator, care permite o gestiune independentă a funcționalităților de bază ale programului. Acest lucru îți permite să rezolvi independet o serie de lucruri, fără să fie nevoie de intervenția serviciului nostru de mentenanță.

Administratorul poate seta conturi de utilizator cu drepturi de acces diferențiate. De exemplu gestionarul poate avea acces la informațiile și rapoartele legate de stocuri, dar nu poate avea acces la funcțiile legate de comenzi și vânzări, la care au acces ospătarii. Acest fapt asigură o confidențialitate sporită a datelor legate de afacerea ta.

Ospătarii, barmanii sau șefii de sală accesează aplicația folosind parola setată de administrator sau cheia de logare. Administratorul are acces deplin la toate conturile de utilizator și la activitatea desfasurată în acestea.

Planul restaurantului

Programul POS restaurant se deschide în mod implicit cu afișarea planului unității la scară, reflectând aranjarea meselor și a sălilor. Planul restaurantului îi ajută pe ospătari să localizeze cu ușurință mesele libere, rezervate sau ocupate prin semnalizarea vizuală a acestora cu culori diferite. Reprezentarea grafică în aplicație a planului unității se face din câtiva pași simpli. Planul rezultat va respecta proporțiile reale, poate fi modificat sau șters cu ușurință.

Pentru a aloca statusul “rezervat” unei mese operatorul trebuie doar să selecteze masa respectivă și să introducă data, ora și numărul de persoane. Mesele rezervate sunt semnalate vizual prin alocarea unei culori prestabilite.

La închiderile de zi programul generează o serie de rapoarte privind încasările. Acestea pot fi filtrate în funcție de o multitudine de factori, precum dată, ospătar, gestiune, secții, modalități de plată, etc., putând fi de asemenea și tipărite.

Preluarea comenzilor

Ospătarii marchează comenzile pe monitorul touchscreen. Comanda este înregistrată și distribuită în mod automat către secțiile de preparare corespunzătoare (bar sau bucătărie).

În mod opțional, prin adăugarea aplicației VilicoTab, comenzile pot fi preluate direct la masă prin intermediul aplicației pe Android folosind un dispozitiv mobil precum tabletă.

Prin adăugarea modulului opțional VilicoCook monitor la bucătărie, când o comandă este gata de servire bucătarul poate trimite către programul VilicoPOS o notificare privind statusul comenzii. Ospătarii pot vizualiza și administra atât lista comenzilor cât și lista vânzărilor.

Efectuarea plății

Programul permite tipărirea notelor de plată și a bonurilor fiscale pe imprimantă și casa de marcat. Programul include toate modalitățile de plată existente pe piață momentan: plata cu numerar, cu cardul, cu bonuri valorice sau prin virament.

O opțiune extrem de utilă este aceea de a putea acorda un discount atunci când se efectuează plata consumației. Plata poate fi efectuată integral sau parțial.

În cazul restaurantelor și al barurilor care funcționează în cadrul unei unități hoteliere există în mod suplimentar opțiunea de a trimite nota de plată de la restaurant pe cameră. Astfel rezultă o notă de plată cumulată.

Beneficii POS restaurant

Un program pentru toate operațiunile

Afacerile din HoReCa folosesc, în general, mai mult decât un singur sistem informatic. De multe ori există programe dedicate care acoperă în mod individual diferitele aspecte ale fluxului operativ zilnic (vânzări, gestiune, rezervări, etc).

Programul POS restaurant VilicoPOS înlocuiește multitudinea de programe cu un singur sistem, complet, flexibil și accesibil, care te ajută să controlezi toate operațiunile, de la aprovizionare și vânzări până la stocuri, comenzi și evidențe.

Optimizează gestiunea comenzilor

Eficientizarea proceselor interne reprezintă un factor general de creștere pentru orice restaurante și unități de tip HoReCa. Servirea unor preparate de calitate în timp scurt necesită coordonarea în timp real a unui număr mare de procese operative.

Programul POS restaurant VilicoPOS te poate ajuta să gestionezi aceste procese printr-o comunicare simplificată între sală, bucătărie, bar și administrație. Ospătarul preia comanda, o transmite în timp real către bar și bucătărie, evitându-se astfel orice eventuale erori sau pierderi de timp.

Acces în timp real la rapoarte și situații

Înregistrarea automată a comenzilor în sistem permite generarea în orice moment a rapoartelor și situațiilor privind vânzările, încasările, metodele de plată, stocurile, inventarul.

Reduce frecvența erorilor umane

Oamenii pot face greșeli, sistemele informatice însă nu. Dacă faci inventarul manual sau dacă preiei comenzile fără să folosești un program îți expui în mod inutil afacerea riscului apariției greșelilor. Dacă una sau două erori pot trece neobservate, în timp cumulul acestora te va afecta.

Gestiunea stocurilor

VilicoPOS include opțiuni complete pentru administrarea inventarului. De la urmărirea traseului produselor între intrarea și ieșirea din gestiune până la gestiuni multiple, administrarea corectă a stocurilor te poate ajuta enorm.

Poți asigura fluența procesului de vânzare (știi când este timpul să reînnoiești comenzile către furnizori), poți identifica eventualele lipsuri suspecte de bunuri, te poți bucura de unele avantaje financiare, inclusiv taxe și impozite mai mici (de ex. prin deducerea TVA-ului, posibilitate conditionată de multe ori de existența NIR-urilor) - toate acestea dacă folosești un program cu funcționalități complete.

Programul POS restaurant VilicoPOS alături de celelalte module software dedicate oferă suportul informatic necesar pentru activitatea zilnică din orice local. Astfel întreg procesul de servire a oaspeților, de la rezervări și comenzi până la gestiunea stocurilor, încasări, rapoarte și situații beneficiază de suport informatic.

Potrivit pentru orice tip de localuri

Sistemele POS sunt esențiale pentru afacerile din retail și HoReCA, asigurând suportul informatic pentru toate operațiunile de vânzare. 

VilicoPOS reduce timpul de procesare al comenzilor, ține gestiunea stocurilor sub control și te eliberează de grija modificărilor legislative.

Restaurant

   

Patiserie

Terasă

Pub

Cantină

Bar

   

Fastfood

Pizzerie

Cafenea

Autoservire

…. și orice alte unități de alimentație publică aflate în căutarea unui program POS complet, la un preț accesibil.

Cauți și echipamente
noi sau second hand?

Productivitatea și randamentul investiției vor fi mai bune dacă alegi să utilizezi un sistem POS profesionale. Acestea sunt concepute anume pentru a face față condițiilor de utilizare specifice din localuri, precum vărsarea accidentală de lichide, lovituri, acumularea de murdărie, expunere la temperaturi ridicate, etc.

Instalare și configurare gratuită a echipamentelor achiziționate.

Terminale POS

Scannere

Chei de logare

Case fiscale

Imprimante

Licențe Windows


Descoperă un program de administrare:

Complet

La preț accesibil

Cu serviciu tehnic absolut ireprosabil

Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.

Contact Eva Pollac

Directoarea noastră de vânzări Eva Pollac te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.