icon pos restaurant VilicoPos

VilicoPOS
POS restaurant

VilicoPOS este un program informatic complet pentru marcarea comenzilor pe monitoare touchscreen sau pe terminale POS.

VilicoPOS este un soft de bază pentru sistemele POS, căruia i se pot adăuga o serie de module opționale complementare. Acestea pot fi adaptate ușor pentru optimizarea fluxurilor operaționale specifice din unitățile HoReCa.
hero-img

Gratuit 30 de zile

Testare gratuită timp de 30 de zile, fără nici un fel de obligații la expirarea perioadei.

Suport

Numai sistemele software întreținute functionează optim timp îndelungat.

Complet

Include toate funcționalitățile pe care le aștepti de la un program POS.

Ușor de învățat

Interfața beneficiază de un design minimal și intuitiv, ușor de învățat.

Flexibil

Poate fi personalizat pentru fluxuri operaționale și nevoi individuale.

Te ajută să ții situația sub control chiar și în perioadele foarte aglomerate

infografic, functionalitati soft pos restaurant

Funcționalități POS restaurant VilicoPOS 

Parole/carduri și drepturi de acces diferențiate
Utilizatori cu drepturi de acces diferențiate în program. Ospătarii accesează programul în baza unei parole sau cardului magnetic individual.

 
✓ 

Reprezentare grafică a planului unității
Poți desena și modifica planul grafic al unității, conform cu dispunerea reală a sălilor și a meselor.

 
✓ 

Grupare mese
Permite gruparea meselor, opțiune utilă pentru gestionarea facilă a grupurilor de clienți.

 
✓ 

Comenzi prin touchscreen
Permite preluarea de comenzi prin interfața touchscreen a terminalului POS, din unul sau mai multe puncte de vânzare.

 
✓ 

Memorează comenzile pe mese
Poți vedea consumațiile de la fiecare masă, alături de valoarea acestora și tura în care au fost făcute.

 
✓ 

Rezervări mese
Statusul unei mesei se schimbă automat din liber în rezervat prin introducerea datei, orei și a numărului de persoane.

 
✓ 

Descărcare la închiderea mesei
Stocul se actualizează automat la fiecare vânzare și nu doar la finalul zilei.

 
✓ 

Bonuri de comandă-marcaj

Comenzile sunt transmise automat către imprimantele de secții corespunzătoare sau către monitorul de bucătărie.

 
✓ 

Număr nelimitat de produse și materii prime
Poți introduce în stoc un număr nelimitat de produse și ingrediente și le poți grupa pe categorii.

 
✓ 

Vânzare cu rețetar
Stocul se actualizează automat prin scăderea cantităților și ingredientelor aferente preparatelor și produselor comandate.

 
✓ 

Gestiunea comenzilor din platformele de livrare
Comenzile Glovo sunt preluate direct în programul POS. Stocul se ajustează automat. Generează rapoarte privind vânzările realizate prin fiecare platformă în parte.

 
✓ 

Plăți flexibile
Acceptă modalități de plată multiple – numerar, card de credit, bonuri valorice, protocol, descărcare gestiune prin deprecierea mărfii, chiar și criptomonede.

 
✓ 

Discount la plata comenzii
Permite aplicarea unei reduceri procentuale sau valorice din valoarea consumației.

 
✓ 

Plată parțială sau integrală
Permite plata integrală sau partială a contravalorii consumației.

 
✓ 

Note de plată personalizate
Permite adăugarea siglei și a unor mesaje personalizate pe notele de plată.

 
✓ 

Bon fiscal
Emitere bon fiscal pe casa de marcat.

 
✓ 

Emitere facturi de ieșire
Emiți cu ușurință facturi de ieșire.

 
✓ 

Transfer comenzi
Consumația poate fi transferată, integral sau parțial, la altă masă. 

 
✓ 

Transferul notei de plată pe cameră
În cazul restaurantelor hoteliere nota de plată poate fi cumulată cu nota de plată de pe cameră, emisă la finalul șederii.

 
✓ 

Plata prin POS bancar
Programul trimite suma de plată către POS și procesează plata sau afișează tipul de eroare corespunzătoare. Compatibilitate cu majoritatea dispozitivelor POS.

 
✓ 

Rapoarte detaliate
Rapoarte pentru ziua în curs și pentru zilele anterioare referitoare la situația vânzărilor, defalcat pe ospătari, pe gestiuni, etc.

 
✓ 

Integrări
Poate fi extins opțional cu: Soft gestiune completă VilicoGest, Soft livrări la domiciliu VilicoGo, POS mobil restaurante VilicoTab, Aplicație monitor la bucătărie VilicoCook, Meniu digital VilicoMenu.

 
✓ 

Administrare independentă

Fiecare implementare include un cont de administrator, care permite o gestiune independentă a funcționalităților de bază ale programului, fără să fie nevoie de intervenția serviciului nostru de mentenanță.

Administratorul poate seta conturi de utilizator cu drepturi de acces diferențiate. De exemplu gestionarul poate avea acces la informațiile și rapoartele legate de stocuri, dar nu poate avea acces la funcțiile legate de comenzi și vânzări, la care au acces ospătarii. Acest fapt asigură o confidențialitate sporită a datelor legate de afacerea ta.

Ospătarii, barmanii sau șefii de sală accesează aplicația folosind parola setată de administrator sau cheia de logare. Administratorul are acces deplin la toate conturile de utilizator și la activitatea desfasurată în acestea.

Planul restaurantului

Programul se deschide în mod implicit cu afișarea planului unității la scară, reflectând aranjarea meselor și a sălilor. Planul restaurantului îi ajută pe ospătari să localizeze cu ușurință mesele libere, rezervate sau ocupate prin semnalizarea vizuală a acestora cu culori diferite. Reprezentarea grafică în aplicație a planului unității se face din câtiva pași simpli. Planul rezultat va respecta proporțiile reale, poate fi modificat sau șters cu ușurință.

Pentru a aloca statusul „rezervat” unei mese operatorul trebuie doar să selecteze masa respectivă și să introducă data, ora și numărul de persoane. Mesele rezervate sunt semnalate vizual prin alocarea unei culori prestabilite.

La închiderile de zi programul generează o serie de rapoarte privind încasările. Acestea pot fi filtrate în funcție de o multitudine de factori, precum dată, ospătar, gestiune, secții, modalități de plată, etc., putând fi de asemenea și tipărite.

Preluarea comenzilor

Ospătarii marchează comenzile pe monitorul touchscreen. Comanda este înregistrată și distribuită în mod automat către secțiile de preparare corespunzătoare (bar sau bucătărie). În mod opțional, cu ajutorul aplicației Android VilicoTab Profesional, comenzile pot fi preluate direct la masă folosind un dispozitiv mobil precum tabletă.

Prin adăugarea modulului opțional VilicoCook monitor la bucătărie, când o comandă este gata de servire, bucătarul poate trimite către programul VilicoPOS o notificare privind statusul comenzii. Ospătarii pot vizualiza și administra atât lista comenzilor, cât și lista vânzărilor.

Efectuarea plății

Programul permite tipărirea notelor de plată și a bonurilor fiscale pe imprimantă și casa de marcat, și suportă toate modalitățile de plată existente la ora actuală, inclusiv criptomonede, prin platforma GoCrypto. Dacă oaspetele dorește să plătească cu monede virtuale, ospătarul generează codul QR de plată direct din programul POS. Clientul va scana acest cod cu aplicația procesatorului și va urma pașii specifici efectuării plății cu criptomonede (va selecta tipul de criptomonedă pe care dorește să o utilizeze, portmoneul și va finaliza tranzacția).

Plata este decontată automat în RON, iar programul emite bonul fiscal corespunzător. În cazul restaurantelor care funcționează în cadrul unei unități hoteliere există și opțiunea de a trimite nota de plată de la restaurant pe cameră, rezultând o notă de plată cumulată.

Beneficii POS restaurant

Un program pentru toate operațiunile

Afacerile din HoReCa folosesc, în general, mai mult decât un singur sistem informatic. De multe ori există programe dedicate care acoperă în mod individual diferitele aspecte ale fluxului operativ zilnic (vânzări, gestiune, rezervări, etc).

Programul VilicoPOS înlocuiește multitudinea de programe cu un singur sistem, complet, flexibil și accesibil, care te ajută să controlezi toate operațiunile, de la aprovizionare și vânzări până la stocuri, comenzi și evidențe.

Optimizează gestiunea comenzilor

Eficientizarea proceselor interne reprezintă un factor general de creștere pentru orice restaurante și unități de tip HoReCa. Servirea unor preparate de calitate în timp scurt necesită coordonarea în timp real a unui număr mare de procese operative.

VilicoPOS te poate ajuta să gestionezi aceste procese printr-o comunicare simplificată între sală, bucătărie, bar și administrație. Ospătarul preia comanda, o transmite în timp real către bar și bucătărie, evitându-se astfel orice eventuale erori sau pierderi de timp.

Acces în timp real la rapoarte și situații

Înregistrarea automată a comenzilor în sistem permite generarea în orice moment a rapoartelor și situațiilor privind vânzările, încasările, metodele de plată, stocurile, inventarul.

Reduce frecvența erorilor umane

Oamenii pot face greșeli, sistemele informatice însă nu. Dacă faci inventarul manual sau dacă preiei comenzile fără să folosești un program îți expui în mod inutil afacerea riscului apariției greșelilor. Dacă una sau două erori pot trece neobservate, în timp cumulul acestora te va afecta.

Gestiunea stocurilor

VilicoPOS include opțiuni complete pentru administrarea inventarului. De la urmărirea traseului produselor între intrarea și ieșirea din gestiune până la gestiuni multiple, administrarea corectă a stocurilor te poate ajuta enorm.

Poți asigura fluența procesului de vânzare (știi când este timpul să reînnoiești comenzile către furnizori), poți identifica eventualele lipsuri suspecte de bunuri, te poți bucura de unele avantaje financiare, inclusiv taxe și impozite mai mici (de ex. prin deducerea TVA-ului, posibilitate conditionată de multe ori de existența NIR-urilor) - toate acestea dacă folosești un program cu funcționalități complete.

 

Programul VilicoPOS alături de celelalte module software dedicate oferă suportul informatic necesar pentru activitatea zilnică din orice local, acoperind întreg procesul de servire a oaspeților: de la rezervări și comenzi până la gestiunea stocurilor, încasări, rapoarte și situații.

Potrivit pentru orice tip de localuri

Sistemele POS sunt esențiale pentru afacerile din retail și HoReCA, asigurând suportul informatic pentru toate operațiunile de vânzare. 

VilicoPOS reduce timpul de procesare al comenzilor, ține gestiunea stocurilor sub control și te eliberează de grija modificărilor legislative.

Restaurant

Patiserie

Terasă

Pub

Cantină

Bar

Fastfood

Pizzerie

Cafenea

Autoservire

…. și orice alte unități de alimentație publică aflate în căutarea unui program POS complet, la un preț accesibil.

Cauți și echipamente
noi sau second hand?

Productivitatea și randamentul investiției vor fi mai bune dacă alegi să utilizezi sisteme POS profesionale. Acestea sunt concepute anume pentru a face față condițiilor de utilizare specifice din localuri, precum vărsarea accidentală de lichide, lovituri, acumularea de murdărie, expunere la temperaturi ridicate, etc.

Instalare și configurare gratuită a echipamentelor achiziționate.

Terminale POS

Scannere

Chei de logare

Case fiscale

Imprimante

Licențe Windows


Descoperă un soft pentru restaurante:

Complet

La preț accesibil

Cu serviciu tehnic impecabil

Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.

eva muresan

Directoarea noastră de vânzări Eva Mureșan te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.