Interfață de pontaj
Intrare și ieșire din tură prin scanare cod QR.
✓
Flexibil și ușor de utilizat, acest soft de pontaj pentru restaurante oferă atât o interfață de pontare intuitivă, cât și o interfață avansată de administrare.
Angajații se pot ponta rapid și fără efort. Sistemul utilizează tehnologia codurilor QR pentru a facilita procesul de înregistrare a orelor de lucru.
Monitorizăm permanent sistemul, dar beneficiezi și de o persoană de contact dedicată, disponibilă să rezolve orice situație.
Compatibilitate extinsă - funcționează perfect cu toate modelele de scanere de coduri QR disponibile pe piață, indiferent de marcă.
Utilizarea unui soft de pontaj în restaurant oferă o precizie sporită în înregistrarea orelor de lucru, eliminând riscul erorilor umane.
Un proces de pontaj automatizat economisește timp și oferă rapoarte detaliate pentru analiza și optimizarea resurselor umane.
Interfață de pontaj
Intrare și ieșire din tură prin scanare cod QR.
Autentificare securizată
Autentificare securizată pe bază de parolă în interfața de administrare, pentru a preveni fraudele sau accesul neautorizat.
Calcul automat al pontajului
Calculează automat pontajul fiecărui angajat, cu posibilități de filtrare pe interval de timp.
Analiză și raportare
Rapoarte de pontaj per unitate sau individual per angajat.
Export și imprimare rapoarte
Rapoartele pot fi exportate în format Excel și scoase la imprimantă.
Interfață de administrare
Permite gestiunea angajaților, generarea de coduri QR și monitorizarea prezenței.
Număr nelimitat de angajați
Permite înregistrarea și gestionarea unui număr nelimitat de angajați.
Monitorizează orele suplimentare
Înregistrează numărul de ore care depășesc programul zilnic obligatoriu.
Rapoarte pentru angajați
Angajații beneficiază de o parolă de acces pentru a vizualiza centralizatorul datelor de prezență proprii.
Păstrează istoricul datelor
Datele de pontaj se păstrează pe perioadă nelimitată.
Accesezi platforma prin logare ca administrator cu ajutorul unei parole unice.
Opțiunea Lista Angajați îți permite să adaugi, editezi sau ștergi angajați.
Generezi coduri QR personalizate pentru fiecare angajat, asigurând astfel securitatea și eficiența procesului de identificare.
Monitorizezi prezența angajaților în timp real cu ajutorul funcției Prezența. Poți vizualiza detaliile prezenței tuturor angajaților sau individual pentru fiecare angajat, inclusiv ora sosirii, orele de plecare și totalul de ore lucrate.
Cu opțiunea de filtrare în funcție de intervalul de timp, ai control complet asupra datelor. De asemenea, poți exporta aceste informații în format Excel pentru analiză ulterioară.
Facilitează gestionarea prezenței la nivel de unitate cu ajutorul funcției Centralizator. Aici poți vizualiza prezența centralizată a tuturor angajaților, totalul de ore lucrate și totalul zilelor de prezență.
Filtrarea după angajat și intervalul de timp asigură rapoarte personalizate, iar exportul în format Excel contribuie la o analiză detaliată.
Angajații scanează codului QR la intrarea și ieșirea din tură. În plus, pot vizualiza centralizatorul prezenței pentru orice interval de timp prin logare cu parolă individuală.
Simplifică și accelerează procesului de pontaj prin automatizarea introducerii și gestionării orelor de lucru. Orele de lucru sunt înregistrate automat iar tu beneficiezi de acces instant la datele actualizate privind prezența și orele de muncă.
Utilizarea softului de pontaj elimină orice eventuale greșeli, datele colectate fiind transferate in timp real. Prin preluarea automată a datelor posibilitatea de erori în înregistrarea orelor de lucru este exclusă, acuratețea și datelor înegistrate fiind garantată.
Asigură o evidență precisă a orelor de lucru și a orelor suplimentare și generează rapoarte detaliate, furnizând o imagine completă și transparentă a activității angajaților.
Permite exportul fișelor de pontaj în format Excel, asigurând flexibilitate și ușurință în gestionarea datelor. Opțiunea de printare permite generarea de versiuni fizice ale fișelor de pontaj, facilitând gestionarea documentelor în mediul de lucru tradițional.
Programul VilicoPhone preia comenzile în programul POS și stochează apelurile într-o bază de date accesibilă oricând.
Restaurant
Patiserie
Terasă
Pub
Cantină
Bar
Fastfood
Pizzerie
Cafenea
Autoservire
Instalare și configurare gratuită a echipamentelor achiziționate.
Complet
La preț accesibil
Cu serviciu tehnic impecabil
Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.
Directoarea noastră de vânzări Eva Mureșan te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.