icon soft gestiune completa VilicoGest

VilicoGest
Soft gestiune

Modulul de gestiune completă este instrumentul prin care organizezi și ții sub control toate aspectele legate de fluxul de aprovizionare și de stocuri.

Programul VilicoGest este o opțiune ideală pentru unitățile HoReCa care doresc un program de gestiune complet, cu funcționalități extinse pentru toate operațiunile de gestiune, la cel mai bun raport calitate-preț.
hero-img

Ții gestiunea sub control: simplu, fără bătăi de cap

Ai o evidență clară a stocurilor în orice moment.

Licență pe viață

Livrare "la cheie", inclusiv instalarea, configurarea și instruirea personalului.

Gratuit 30 de zile

Testezi gratuit și fără nici un fel de obligații de cumpărare.

Suport

Numai sistemele software întreținute functionează optim timp îndelungat.

Complet

Face absolut tot ceea ce te aștepti să facă un program de gestiune.

Ușor de învățat

Interfața de utilizare beneficiază de un design minimal și ușor de intuit.

Soft gestiune simplu și complet

infografic, functionalitati soft gestiune VilicoGest

Funcționalități soft gestiune VilicoGest 

Roluri și permisiuni
Administratorul poate seta conturi pentru utilizatori noi și le poate acorda drepturi de utilizare diferențiate.

 
✓ 

Recepție facturi de achiziție (NIR-uri)
Software pentru gestiune restaurant/bar VilicoGest permite preluarea produselor prin introducerea facturilor de la furnizori.

 
✓ 

Gestiune completă
Fiecare ingredient sau produs poate fi urmărit de la preluarea în gestiune până la ieșirea din stoc (prin vânzare, transferuri, marfă deteriorată, etc).

 
✓ 

Gestiuni multiple
Soft gestiune restaurant VilicoGest include posibilitatea de a defini și administra gestiuni și sub-gestiuni multiple, spre exemplu pentru restaurant, bar sau depozit.

 
✓ 

Rețetar
Evidența completă a rețetelor și a ingredientelor, fără limitări, cu opțiune de tipărire la imprimantă și opțiuni avansate de filtrare.

 
✓ 

Notificări
Afișarea de notificări la scăderea stocurilor de produse sub valoarea zero.

 
✓ 

Baze de date
Centralizezi furnizorii, delegații și șoferii (în cazurile unde se oferă livrare la domiciliu), precum și datele de contact și de facturare.

 
✓ 

Transferuri între gestiuni
Dacă administrezi mai multe gestiuni poți transfera cu usurință produse sau ingrediente dintr-o gestiune în alta.

 
✓ 

Etichetare nutrițională
Permite introducerea valorilor nutriționale pentru produsele și ingredientele de bază. Calculează și afișează automat valoarea nutrițională a preparatelor bazate pe rețetar.

 
✓ 

Producție proprie
Program gestiune stocuri restaurant VilicoGest poate prelua în stoc preparatele realizate în interiorul unității (ex: dulcețuri, murături, etc).

 
✓ 

Ajustări de stoc
Crești și descrești nivelul stocurilor prin procese verbale de mărire stoc, producție proprie, marfă deteriorată, retururi și bonuri de consum.

 
✓ 

Avize și facturi de ieșire
Programul de gestiune pentru restaurant permite eliberarea și imprimarea de avize și facturi de ieșire.

 
✓ 

Export către programe contabile
Export către programul contabil Saga și posibilitate de integrare cu aproape oricare alt program contabil.

 
✓ 

Inventar
Calculează automat diferența dintre stocul scriptic și stocul faptic.

 
✓ 

Rapoarte și situații
Zeci de rapoarte avansate, inclusiv balanța cantitativ-valorică, situația stocurilor, a NIR-urilor și a vânzărilor, rapoarte de încasări, etc.

 
✓ 

Actualizare automată stocuri
Situația stocurilor se actualizeză automat în programul gestiune restaurant VilicoGest prin scăderea cantităților produselor vândute.

 
✓ 

Interconectare 
Soft-ul de gestiune VilicoGest poate fi integrat cu programul POS pentru restaurante VilicoPOS sau cu programul POS pentru magazine VilicoMag.

 
✓ 

Încărcare gestiune

Administratorul preia în gestiune produsele achiziționate, prin introducerea datelor din facturile de intrare primite de la furnizori. Stocul se măreste automat cu produsele recepționate.

Dacă produsul este nou în gestiune, la prima recepție se completează o serie de informații precum denumirea, tipul (materie primă sau produs finit), gestiunea din care va face parte (în cazul gestiunilor multiple), categoria de meniu (antreu, garnitură, desert, etc), valoarea TVA, codul de bare, unitatea de măsură și cantitatea.

În cazul produselor care au fost deja introduse în program, la recepțiile ulterioare se actualizează doar informațiile privind cantitatea. 

Rețetar

La fiecare aprovizionare produsele achiziționate vor fi introduse în sistem prin crearea NIR-urilor, cu toate detaliile aferente, în categoriile corespunzătoare.

Rețetarul listează cantitățile de ingrediente necesare preparării unui produs din meniu. Spre exemplu, dacă rețeta ciorbei de burtă prevede, printre altele, 20g de morcovi per porție, la vânzare se va scădea automat din gestiune respectiva cantitate de morcovi. Rețetele pot fi introduse per porție sau per un multiplu de porții, la alegere. Operațiunile de transfer între gestiuni (în cazul gestiunilor multiple), bonurile de consum sau alimentele expirate determină de asemenea scăderi din gestiune.

Rețetele pot fi modificate, filtrate sau șterse cu ușurință, în orice moment.

Gestiune completă

Prin intermediul unei interfețe simple și intuitive, administratorul are la dispoziție functionalități extinse pentru gestiunea și monitorizarea stocurilor.

Operațiunile cu stocuri includ printre altele functionalități de inventariere, bonuri de consum, crearea de gestiuni multiple, operarea de transferuri între gestiuni sau afișarea de rapoarte complexe care urmăresc în detaliu orice operațiune efectuată.

Acces

Modulul de gestiune poate fi accesat de pe un laptop sau sistem desktop, nu necesită conexiune internet și este interconectat cu sistemul POS.

Program gestiune VilicoGest se comercializează doar împreună cu soft POS pentru magazine sau pentru restaurante VilicoPOS.

soft gestiune vilicogest, laptop

Beneficii soft gestiune VilicoGest

Automatizează gestiunea stocurilor

Efectuarea manuală a operațiunilor de calcul ce rezultă din gestiunea stocurilor implică riscul erorilor umane. VilicoGest calculează automat situația stocurilor, în timp real și fără greșeli.

Reduce risipa de alimente

Un program automat de gestiune ajută administratorii unităților comerciale să ajusteze cantitățile comandate, prevenind astfel risipa și costurile pe care aceasta le implică.

Constanța fluxului de aprovizionare

Posibilitatea de a accesa în orice moment situația stocurilor te ajută să iei în timp util deciziile legate de reînnoirea comenzilor de ingrediente și produse.

Economie de timp

Cât timp îți ocupă monitorizarea nivelului de produse din stoc? VilicoGest te notifică când scade nivelul stocurilor, astfel încât procesul de reînnoire a comenzii este pe jumătate rezolvat.

Situația stocurilor

La preluarea comenzilor de către ospătari stocul de produse se actualizează automat prin scăderea cantităților aferente produselor și preparatelor vândute.

Decizii informate

Posibilitatea de a vizualiza și analiza în orice moment datele din rapoartele de gestiune te ajută să monitorizezi situația stocurilor la nivel de ingrediente și produse.

Potrivit pentru orice tip de localuri și magazine

Restaurant

Patiserie

Terasă

Pub

Cantină

Florārie

Librārie

Modā

Piese auto

Alimentarā

… și orice unități comerciale care lucrează cu stocuri de produse și ingrediente.

Cauți și echipamente
noi sau recondiționate?

Productivitatea și randamentul investiției vor fi mai bune dacă alegi să utilizezi sisteme POS profesionale. Acestea sunt concepute anume pentru a face față condițiilor de utilizare specifice din localuri, precum vărsarea accidentală de lichide, lovituri, acumularea de murdărie, expunere la temperaturi ridicate, etc.

Instalare și configurare gratuită a echipamentelor achiziționate.

Terminale POS

Scannere

Chei de logare

Case fiscale

Imprimante

Licențe Windows


Descoperă un soft pentru restaurante:

Complet

La preț accesibil

Cu serviciu tehnic impecabil

Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.

eva muresan

Directoarea noastră de vânzări Eva Mureșan te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.