Roluri și permisiuni
Administratorul poate seta conturi pentru utilizatori noi și le poate acorda drepturi de utilizare diferențiate.
✓
Ai o evidență clară a stocurilor în orice moment.
Livrare "la cheie", inclusiv instalarea, configurarea și instruirea personalului.
Testezi gratuit și fără nici un fel de obligații de cumpărare.
Numai sistemele software întreținute functionează optim timp îndelungat.
Face absolut tot ceea ce te aștepti să facă un program de gestiune.
Interfața de utilizare beneficiază de un design minimal și ușor de intuit.
Roluri și permisiuni
Administratorul poate seta conturi pentru utilizatori noi și le poate acorda drepturi de utilizare diferențiate.
Recepție facturi de achiziție (NIR-uri)
Software pentru gestiune restaurant/bar VilicoGest permite preluarea produselor prin introducerea facturilor de la furnizori.
Gestiune completă
Fiecare ingredient sau produs poate fi urmărit de la preluarea în gestiune până la ieșirea din stoc (prin vânzare, transferuri, marfă deteriorată, etc).
Gestiuni multiple
Soft gestiune restaurant VilicoGest include posibilitatea de a defini și administra gestiuni și sub-gestiuni multiple, spre exemplu pentru restaurant, bar sau depozit.
Rețetar
Evidența completă a rețetelor și a ingredientelor, fără limitări, cu opțiune de tipărire la imprimantă și opțiuni avansate de filtrare.
Notificări
Afișarea de notificări la scăderea stocurilor de produse sub valoarea zero.
Baze de date
Centralizezi furnizorii, delegații și șoferii (în cazurile unde se oferă livrare la domiciliu), precum și datele de contact și de facturare.
Transferuri între gestiuni
Dacă administrezi mai multe gestiuni poți transfera cu usurință produse sau ingrediente dintr-o gestiune în alta.
Etichetare nutrițională
Permite introducerea valorilor nutriționale pentru produsele și ingredientele de bază. Calculează și afișează automat valoarea nutrițională a preparatelor bazate pe rețetar.
Producție proprie
Program gestiune stocuri restaurant VilicoGest poate prelua în stoc preparatele realizate în interiorul unității (ex: dulcețuri, murături, etc).
Ajustări de stoc
Crești și descrești nivelul stocurilor prin procese verbale de mărire stoc, producție proprie, marfă deteriorată, retururi și bonuri de consum.
Avize și facturi de ieșire
Programul de gestiune pentru restaurant permite eliberarea și imprimarea de avize și facturi de ieșire.
Export către programe contabile
Export către programul contabil Saga și posibilitate de integrare cu aproape oricare alt program contabil.
Inventar
Calculează automat diferența dintre stocul scriptic și stocul faptic.
Rapoarte și situații
Zeci de rapoarte avansate, inclusiv balanța cantitativ-valorică, situația stocurilor, a NIR-urilor și a vânzărilor, rapoarte de încasări, etc.
Actualizare automată stocuri
Situația stocurilor se actualizeză automat în programul gestiune restaurant VilicoGest prin scăderea cantităților produselor vândute.
Interconectare
Soft-ul de gestiune VilicoGest poate fi integrat cu programul POS pentru restaurante VilicoPOS sau cu programul POS pentru magazine VilicoMag.
Administratorul preia în gestiune produsele achiziționate, prin introducerea datelor din facturile de intrare primite de la furnizori. Stocul se măreste automat cu produsele recepționate.
Dacă produsul este nou în gestiune, la prima recepție se completează o serie de informații precum denumirea, tipul (materie primă sau produs finit), gestiunea din care va face parte (în cazul gestiunilor multiple), categoria de meniu (antreu, garnitură, desert, etc), valoarea TVA, codul de bare, unitatea de măsură și cantitatea.
În cazul produselor care au fost deja introduse în program, la recepțiile ulterioare se actualizează doar informațiile privind cantitatea.
La fiecare aprovizionare produsele achiziționate vor fi introduse în sistem prin crearea NIR-urilor, cu toate detaliile aferente, în categoriile corespunzătoare.
Rețetarul listează cantitățile de ingrediente necesare preparării unui produs din meniu. Spre exemplu, dacă rețeta ciorbei de burtă prevede, printre altele, 20g de morcovi per porție, la vânzare se va scădea automat din gestiune respectiva cantitate de morcovi. Rețetele pot fi introduse per porție sau per un multiplu de porții, la alegere. Operațiunile de transfer între gestiuni (în cazul gestiunilor multiple), bonurile de consum sau alimentele expirate determină de asemenea scăderi din gestiune.
Rețetele pot fi modificate, filtrate sau șterse cu ușurință, în orice moment.
Prin intermediul unei interfețe simple și intuitive, administratorul are la dispoziție functionalități extinse pentru gestiunea și monitorizarea stocurilor.
Operațiunile cu stocuri includ printre altele functionalități de inventariere, bonuri de consum, crearea de gestiuni multiple, operarea de transferuri între gestiuni sau afișarea de rapoarte complexe care urmăresc în detaliu orice operațiune efectuată.
Modulul de gestiune poate fi accesat de pe un laptop sau sistem desktop, nu necesită conexiune internet și este interconectat cu sistemul POS.
Program gestiune VilicoGest se comercializează doar împreună cu soft POS pentru magazine sau pentru restaurante VilicoPOS.
Efectuarea manuală a operațiunilor de calcul ce rezultă din gestiunea stocurilor implică riscul erorilor umane. VilicoGest calculează automat situația stocurilor, în timp real și fără greșeli.
Un program automat de gestiune ajută administratorii unităților comerciale să ajusteze cantitățile comandate, prevenind astfel risipa și costurile pe care aceasta le implică.
Posibilitatea de a accesa în orice moment situația stocurilor te ajută să iei în timp util deciziile legate de reînnoirea comenzilor de ingrediente și produse.
Cât timp îți ocupă monitorizarea nivelului de produse din stoc? VilicoGest te notifică când scade nivelul stocurilor, astfel încât procesul de reînnoire a comenzii este pe jumătate rezolvat.
La preluarea comenzilor de către ospătari stocul de produse se actualizează automat prin scăderea cantităților aferente produselor și preparatelor vândute.
Posibilitatea de a vizualiza și analiza în orice moment datele din rapoartele de gestiune te ajută să monitorizezi situația stocurilor la nivel de ingrediente și produse.
Restaurant
Patiserie
Terasă
Pub
Cantină
Florārie
Librārie
Modā
Piese auto
Alimentarā
… și orice unități comerciale care lucrează cu stocuri de produse și ingrediente.
Instalare și configurare gratuită a echipamentelor achiziționate.
Complet
La preț accesibil
Cu serviciu tehnic impecabil
Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.
Directoarea noastră de vânzări Eva Mureșan te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.