icon centrala telefonica restaurante VilicoPhone

VilicoPhone
Centrală telefonică restaurante

Centralizează și eficientizează comenzile telefonice, asfel încât dispare riscul apelurilor ratate sau tratate necorespunzător.

Preiei toate apelurile de la clienți - comenzi, rezervări, întrebări sau reclamații și efectuezi apeluri pentru confirmarea rezervărilor sau rezolvarea diverselor probleme ale clienților.

Comenzile sunt preluate direct în programul POS, iar tu monitorizezi lista apelurilor și modul în care acestea au fost tratate de către personal.
hero-img

Un instrument centralizat pentru comenzile telefonice

Conectat cu programul POS

Comenzile telefonice primite prin centrala telefonică sunt sincronizate cu programul POS, permițând un flux fluid de comenzi și livrări.

Gratuit 30 de zile

Poți testa sistemul VilicoPhone gratuit, pe propriile tale echipamente, fără niciun fel de obligații de achiziționare la expirarea perioadei de testare.

Asistență tehnică

Monitorizăm sistemul permanent, dar beneficiezi oricum de o persoană de contact dedicată, disponibilă să rezolve orice situație înainte ca aceasta să devină o problemă.

Ușor de integrat

Avem grijă ca procesul de integrare a centralei telefonice în fluxul operațional din restaurant să fie cât mai lin. Ne ocupăm de tot ce trebuie, de la configurare la instruirea personalului.

Alege o centrală telefonică proiectată să funcționeze împreună cu programul POS

centrala telefonica pentru restaurante, diagrama cum functioneaza

Un număr mare de apeluri în timpul orelor de vârf și personal insuficient pentru a le gestiona eficient?

Gestionarea centralizată a comenzilor telefonice elimină riscul de apeluri pierdute, iar monitorizarea apelurilor îți permite să eficientizezi modul în care ospătarii interacționează cu clienții.

Funcționalități VilicoPhone

Înregistrare automată a convorbirilor
Apelurile telefonice sunt înregistrate, ceea ce permite monitorizarea eficienței cu care sunt tratate, precum și soluționarea eventualelor reclamații.

 
✓ 

Apeluri pierdute
Vezi dacă există apeluri nepreluate și data exactă a acestora.

 
✓ 

Apelare direct din program
Programul permite atât preluarea apelurilor de la clienți cât și efectuarea de apeluri către aceștia, direct din aplicație.

 
✓ 

Definire operatori
Poți adăuga și administra utilizatorii care au acces la sistem, precum și drepturile de acces ale acestora (administrator sau utilizator).

 
✓ 

Mesaje vocale de întâmpinare
Poți alege să întâmpini clienții cu un mesaj vocal de bun venit. Acest lucru consolidează încrederea clientului că a sunat la locul potrivit. 

 
✓ 

Imprimare comenzi
Comenzile sunt tipărite automat în secțiile aferente, sau sunt afișate pe monitorul de bucătărie, dacă acesta există.

 
✓ 

Coadă de așteptare
În caz de apeluri simultane, acestea sunt ordonate într-o coadă de așteptare până la preluare. Mesajul de așteptare poate fi o linie melodică sau un mesaj personalizat.

 
✓ 

Ascultare convorbiri
Toate convorbirile pot fi ascultate direct în cadrul programului, sau pot fi descărcate și salvate pe o sursă externă.

 
✓ 

Căutare rapidă
Convorbirile pot fi regăsite rapid prin filtrare după nume apelant sau operator, interval de timp, etc., cu posibilitate de export PDF.

 
✓ 

Recunoaștere automată a clienților
La fiecare apel telefonic programul deschide automat fișa clientului sau, unde este cazul, generează automat o fișa de client nou.

 
✓ 

Identificare apeluri
Apelurile sunt marcate cu coduri de culoare diferite, pentru diferențiere rapidă între apelurile primite, efectuate sau pierdute.

 
✓ 

Mesaj vocal restaurant închis
Pentru situațiile în care clienții sună în afara orarului de funcționare, se poate seta un mesaj vocal specific.

 
✓ 

Centralizare comenzi
Comenzile sunt preluate centralizat în programul POS, cu alocarea opțională a unui timp estimativ până la livrare.

 
✓ 

Istoric client
Păstrează un istoric al comenzilor clienților, alături adrese și de eventualele observații asociate fiecăruia.

 
✓ 

Opțiuni

Serviciul de centrală telefonică poate include orice număr de telefon: fix sau mobil, nou sau aflat deja în folosință. Prin urmare, dacă restaurantul tău are deja unul sau mai multe numere telefonice pentru preluarea de comenzi, acestea pot fi asociate softului de centrală telefonică fără să fie nevoie de un număr nou.

Restaurantul tău are mai multe terminale POS? Numărul de telefon pentru comenzi poate fi conectat la mai multe extensii interne, asociate fiecare cu terminalele POS din unitate. Acest lucru îți permite să preiei mai multe apeluri în paralel – dacă primul număr sună ocupat, apelul este transferat automat către următorul număr disponibil, unde ospătarul preia comanda clientului direct pe terminalul POS.

Poți adăuga mesaje vocale diferite – bun venit, apel în așteptare, restaurant închis, sau poți alege cozi de așteptare cu linii melodice.

Preluare comenzi

Apelurile sunt afișate pe fiecare terminal POS din unitate, până la preluare de către ospătar. Clientul care apelează este identificat după numărul de telefon, accelerând introducerea informațiilor despre comandă.

Ospătarii pot accesa cu ușurință informațiile de care au nevoie. Programul deschide automat fișa clientului, ceea ce îi ajută să preia rapid comanda, să rezolve eventualele probleme și să îmbunătățească serviciul oferit clienților. Informații precum numele clienților, numărul de telefon și adresele de livrare sunt afișate automat pe monitor în momentul în care sună un client.

Confirmarea comenzilor în programul POS poate fi însoțită de asocierea unui timp estimativ de livrare, iar comenzile sunt trimise automat la bucatarie.

Mai mult decât preluare comenzilor

Clienții care sună pentru rezervări, întrebări sau reclamații pot primi o soluționare imediată cu ajutorul sistemului.

Centrala telefonică reține numărul clienților și permite ca aceștia să fie sunați direct din program.

Monitorizare

Programul include o interfață online de monitorizare, care îți permite să urmărești eficiența cu care sunt prelucrate apelurile. Poți vedea dacă există apeluri nepreluate, poți asculta înregistrările apelurilor, și beneficiezi totodată de posibilitate de filtrare după criterii precum interval de timp, apelanți, apeluri pierdute, etc.

Beneficii centrală telefonică pentru restaurante VilicoPhone

Lista apelurilor

Vezi apelurile pierdute
Asculți înregistrările convorbirilor
Evaluezi calitatea interacțiunii cu clienții

Serviciu îmbunătățit

Mesaje audio de întâmpinare
Coadă de așteptare
Soluționezi comenzi, rezervări și reclamații

Comenzi eficiente

Recunoaștere automată a apelantului
Creare fișă de client
Comenzi confirmate direct în programul POS

Livrezi la domiciliu?

Pentru eficiență sporită îți recomandăm să utilizezi centrala telefonică VilicoPhone împreună cu softul pentru livrări la domiciliu VilicoGo.

Perfect pentru restaurantele care prelucreaza un flux mare de comenzi telefonice

Restaurant

Patiserie

Terasă

Pub

Cantină

Bar

Fastfood

Pizzerie

Cafenea

Autoservire

Cauți și echipamente
noi sau recondiționate?

Productivitatea și randamentul investiției vor fi mai bune dacă alegi să utilizezi sisteme POS profesionale. Acestea sunt concepute anume pentru a face față condițiilor de utilizare specifice din localuri, precum vărsarea accidentală de lichide, lovituri, acumularea de murdărie, expunere la temperaturi ridicate, etc.

Instalare și configurare gratuită a echipamentelor achiziționate.

Terminale POS

Scannere

Chei de logare

Case fiscale

Imprimante

Licențe Windows


Descoperă un soft pentru restaurante:

Complet

La preț accesibil

Cu serviciu tehnic impecabil

Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.

Eva Pollac VilicoRest

Directoarea noastră de vânzări Eva Pollac te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.