Creare conturi de utilizatorii, cu drepturi de acces diferențiate (administrator, ospătar, șef de sală, etc.)
✓
Creare conturi de utilizatorii, cu drepturi de acces diferențiate (administrator, ospătar, șef de sală, etc.)
Autentificare pe bază de nume de utilizator și parolă sau chei magnetice
Delogare automată la un interval predefinit
Imprimare automată a rapoartelor de vânzare pe zi/utilizator
Administrare utilizatori
Adăugare, editare, ștergere de produse și categorii de produse
Opțiune de a seta cote TVA diferite pentru fiecare produs
Afișare diferențiată a produselor în meniu (de ex. unele produse nu sunt vizibile în meniul pentru terasă)
Dezactivare temporară de produse
Adăugare produse într-o lista de „produse favorite” pentru acces mai rapid
Asignare cod de bare
Selectare unitate de măsură pentru fiecare tip de produs
Meniuri speciale (preparate compuse prin alăturarea unor produse sau preparate individuale)
Modificare retete după conveniență, în orice moment
Ștergere rețete
Cantitatea per porție
Definire UM pentru fiecare ingredient în parte
Calculează adaosul comercial per porție
Transfer comenzi între mese
Personalizare factură cu siglă, mesaj și structură
Împărțire plată
Stornare vânzare
Aplicarea de discounturi procentuale
Modalități de plată multiple: cash, card, virament, tichete, protocol, chiar și criptomonede.
Filtrare plăți după dată, număr comandă, utilizator
Plata prin POS bancar
Adaugare de comentarii la preluarea unei comenzi
Filtrare comenzi dupa dată
Căutare comenzi după client, ospătar sau număr de masă
Gestiunea comenzilor din platformele de livrare
Fișierele bazei de date sunt securizate cu parolă
Back-up automat
Încasări și vânzări
Încasări după mod de plată
Vânzări după tip utilizator și mod de plată
Vânzări produse după departamente
Vânzări după tip utilizator și departamente
Vânzări după departamente și mod de plată
Vânzări mese și mod de plată
Vânzări produse mic dejun
Vânzări produse buget de masă
Stornări
Listă de comenzi
Raport statistic
Variație preț de achiziție
Adaos comercial
Raport de gestiune zilnic
Raport de gestiune pe cote TVA zilnic
Jurnal de achiziții
Situația notelor de recepție
Situația mărire stoc
Situația notelor de transfer
Situația modificare preț
Situația bonurilor de consum
Situația diminuare stoc
Raport vânzări
Raport documente ieșire
Stoc la zi
Balanța cantitativă
Balanța cantitativ-valorică
Fișa de magazie
Fișa de magazie cantitativ-valorică
Raport stoc marfă detaliat pe cote TVA
Raport producție
Bon de consum
Preluare comenzi online prin modulul de livrare
Preluare comenzi telefonice
Adăugare comenzi manuale
Adăugare adresă de livrare
Modalități de plată multiple
Adminstrare șoferi
Aplicare discounturi
Personalizare documente cu sigla firmei
Personalizare date în antet
Afișare mese cu filtru de culoare în funcție de disponibilitate (ocupat, liber, rezervat)
Aranjare, modificare și stergere mese sau săli de mese după oglinda restaurantului
Adăugare elemente arhitectonice sau de mobilier (zid, bar, etc.)
Tastatură virtuală pe ecran, alternativă la tastatură și mouse
Compatibil cu orice echipamente hardware pentru HoReCa
Acceptă cote TVA diferite și valute multiple
Complet
La preț accesibil
Cu serviciu tehnic absolut ireprosabil
Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.
Directoarea noastră de vânzări Eva Pollac te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.