VilicoShop
Realizare magazin online

VilicoShop este un magazin online la cheie, o soluție accesibilă care îți permite să îți extinzi activitatea în mediul digital.
Având la bază un șablon predefinit, cu o interfață de utilizare optimizată pentru comenzi și prietenoasă cu motoarele de căutare, VilicoShop este o soluție completă de realizare magazin online, inclusiv design, coș de cumpărături, plată cu card și panou de administrare.
În doar cateva zile ești gata să vinzi online.
hero-img

Vinde și online, prin propriul tău site - realizare magazin online

Oricâte produse

Îți poți organiza produsele și preparatele în oricâte categorii și subcategorii ai nevoie, fără limitări.

Design responsive

Design-ul paginilor se adaptează automat la mediul de vizionare - desktop, laptop, tableta, telefon.

Integrare

Modulul de comenzi online poate fi integrat în orice site web preexistent.

Complet

Include toate funcționalitățile pe care le aștepti de la o platformă de vânzare online.

Administrezi ușor

Fiind construit pe platforma WordPress, este ușor de administrat și de optimizat pentru motoarele de căutare.

Flexibil

Magazinul online este personalizat grafic pentru pentru a reflecta identitatea restaurantului tău.

Comenzile online prin magazinul propriu sau prin aplicațiile de livrare?

realizare magazin online, mana, telefon, comanda

Comenzile online primite prin intermediul propriului site web pot coexista liniștit cu comenzile primite prin intermediul aplicațiilor de livrări la domiciliu.

Poți încuraja clienții să plaseze comenzile viitoare direct prin site-ul tău în locul utilizării aplicațiilor de delivery.

Pentru aceasta le poți transmite, odată cu mâncarea, un cod promoțional prin care să obțină o reducere la următoarea comandă plasată direct pe site-ul tău web.

Colaborarea cu agregatorii de meniuri te ajută să îți crești vizibilitatea, în același timp însă poți alege să direcționezi clienții și spre site-ul propriu, pentru a evita astfel comisioanele.

Funcționalități magazin online VilicoShop

Ușor de comandat
Clienții pot comanda direct de pe telefonul mobil sau de pe calculator. La fiecare comandă nou sosită prin magazinul tău online primești o înștiințare automată.

 
✓ 

Număr nelimitat de categorii și produse
Poți să creezi un număr nelimitat de categorii în care să îți organizezi produsele și preparatele din oferta magazinului tău online.

 
✓ 

Plata online
Procesarea plăților se efectueză prin procesatorul de plăți NETOPIA și este sigură. Cardurile acceptate sunt Visa și MasterCard. 

 
✓ 

Notificări comandă nouă
Fiecare comandă nouă este semnalizată prin recepționarea unei notificări prin email sau/și prin SMS.

 
✓ 

Informații comenzi
Fiecare comandă nouă este însoțită de informații complete privind plata, datele de livrare, lista de produse și contravaloarea acestora.

 
✓ 

Administrare clienți
Administratorul poate vizualiza istoricul comenzilor pentru fiecare client în parte și poate de asemenea să modifice, respectiv să arhiveze un cont de client.

 
✓ 

Back-up automat
Informațiile privitoare la catalogul de produse precum și cele referitoare la comenzi și la datele clienților înregistrați sunt asigurate contra pierderii prin efectuarea periodică a unei copii de siguranță.

 
✓ 

Rapoarte detaliate
Sistemul calculează în mod automat o serie de rapoarte de vânzări care pot fi accesate după conveniență, filtrate, respectiv imprimate sau exportate în format electronic.

 
✓ 

Comenzi cu sau fără cont de utilizator
Clienții pot alege să plaseze comenzi fie prin crearea prealabilă a unui cont de utilizator, fie fără crearea acestuia, pentru o experiență de comandă simplificată.

 
✓ 

Administrare produse
Informatiile referitoare la produsele sunt: denumire, poză, descriere, preț, gramaj, dimensiuni, inclusiv opțiunea de a programa în avans un preț promoțional pentru un interval de timp prestabilit.

 
✓ 

Modifici ușor orice element din meniu
Modifici cu ușurință prețurile, ingredientele sau orice alte elemente ale meniului.

 
✓ 

Permite conținut multilingv
Produsele pot fi afișate în limba română, maghiară, sau orice alte limbi, administratorul având posibilitatea de a gestiona toate informațiile în limbile activate din cadrul panoului de administrare.

 
✓ 

Administrare comenzi
Partea de administrare a modulului îți permite să exerciți un control complet asupra comenzilor.

 
✓ 
Setări generale Platforma include o serie de setări generale care permit independență în gestiunea magazinului online, precum editarea valorii TVA, a datelor de contact la care sunt trimise notificările, setarea ariilor de livrare.
 
✓ 

Interconectare cu programul VilicoPOS
Comenzile primite prin intermediul magazinului online sunt incluse în mod automat în programul VilicoPOS al restaurantului.

 
✓ 

Instalare și configurare

Realizarea magazinului online durează în medie între 4 și 15 zile.

După instalare stabilim de comun acord un interval orar pentru o ședință de prezentare a acestuia. Administrarea magazinului online este mai ușoară decât ai putea crede, chiar dacă nu ai mai avut de-a face cu așa ceva în trecut.

În urma unei sesiuni de prezentare interactive de aproximativ 30 de minute vei știi să adaugi și să modifici produse și categorii, să setezi ariile de livrare, precum și să gestionezi comenzile primite.

Următorul pas va fi să adaugi în site produsele restaurantului tău, după care ești gata pregatit pentru vânzare, magazinul online având deja preinstalate modalitățile de plată.

Cum se plasează comenzile

Clientul selectează din meniul digital produsele și preparatele dorite, în cantitățile dorite. Acesta poate adăuga mențiuni speciale – de exemplu „făra sare”, sau „bine prăjit”. Selecția facută se afișează în „coșul de cumpărături”.

Odată ce clientul este multumit de alegerile făcute, pentru a finaliza procesul de comandă poate alege să își creeze un cont de utilizator – acest lucru permite reținerea automată a datelor pentru o logare ulterioară rapidă, respectiv poate alege să comande fără crearea unui cont, prin simpla introducere a adresei de livrare.

Clientul poate opta pentru plată onlne sau ramburs la primirea comenzii.

Notificări

Plasarea unei comenzii este însoțită în mod automat de emiterea unor notificări. Clientul primește un email de confirmare a comenzii, iar în cazul în care a optat pentru plata online primește inclusiv un mesaj de confirmare a plății.

În momentul primirii unei comenzi noi, vei primi o notificare prin email sau/și prin SMS privind comanda nou-sosită, dar și o înștiințare sonoră.

Comenzile noi sunt accesibile imediat în partea de administrare a magazinului și pot fi gestionate în consecință.

Integrări

Magazinul online VilicoShop poate fi integrat cu programul de vânzare și marcaj VilicoPOS, ceea ce permite vizualizarea unificată a comenzilor venite din mediul digital cu cele preluate de ospătari în unitate.

De asemenea, prin integrarea opțională cu programul de livrări la domiciliu VilicoGo, poți gestiona comenzile până la livrarea acestora la ușa clientului.

Realizare magazin online - site-ul tău ar putea arăta așa

realizare magazin online, responsive, laptop si smartphone, preview

Meniul tău, în cea mai buna formă: online

Online înseamnă mai multe comenzi

Meniul digital reprezintă o modalitate sigură pentru creșterea numărului de comenzi și implicit a veniturilor, sau, în conditiile crizei sanitare actuale, o modalitate care poate asigura supraviețuirea afacerii.

Meniul online este flexibil

Prin comparație cu meniul tipărit, cel online poate fi modificat oricând și oricum ai nevoie. Poti edita rapid pozele aferente preparatelor, prețurile, lista de ingrediente, fără să tipărești meniul din nou.

Preiei comenzi și în afara orelor de program

Localul tău nu este deschis 24 de ore din 24, însă site-ul web da. Prin integrarea unui sistem de comenzi online le oferi clienților flexibilitatea de a plasa comenzi la orice oră, inclusiv în afara orelor de program, cu indicarea unei date/ore de livrare ulterioare.

Online este comod

Comenzile online sunt comode pentru clienți. Lipsind presiunea de a plasa comanda către ospătar, oamenii sunt înclinați să exploreze în tihnă opțiunile oferite în meniul digital.

Mai puține greșeli

Greșelile în preluarea comenzii sunt o realitate mai rar sau mai des întâlnită în activitatea restaurantelor. Comenzile online presupun un risc redus în privința erorilor de comunicare.

Decizii informate

Posibilitatea de a vizualiza și analiza în orice moment statisticile privind numărul și valoarea comenzilor te ajută să monitorizezi cu precizie modul în care se desfășoară activitatea online.

VilicoShop este perfect pentru orice tip de unitate de alimentație publică, indiferent de mărime

Restaurant

   

Patiserie

Terasă

Pub

Cantină

Bar

   

Fastfood

Pizzerie

Cafenea

Autoservire

… și orice alte unități HoReCa aflate în căutarea unei soluții software accesibile pentru preluarea de comenzi online.

Cauți și echipamente
noi sau recondiționate?

Productivitatea și randamentul investiției vor fi mai bune dacă alegi să utilizezi un sistem POS profesionale. Acestea sunt concepute anume pentru a face față condițiilor de utilizare specifice din localuri, precum vărsarea accidentală de lichide, lovituri, acumularea de murdărie, expunere la temperaturi ridicate, etc.

Instalare și configurare gratuită a echipamentelor achiziționate.

Terminale POS

Scannere

Chei de logare

Case fiscale

Imprimante

Licențe Windows

Întrebări - răspunsuri servicii de realizare magazin online

VilicoShop este o soluție web „la cheie” pentru restaurante, pizzerii și orice alte unități comerciale, prin care clienții pot să plaseze comenzi online pentru produsele și preparatele afișate în meniul digital.

Soluția pentru comenzi online VilicoShop funcționează de sine stătător, independent de orice program de vânzare și marcaj, respectiv comenzile sosite prin intermediul site-ului sunt afișate în partea de administrare și notificate cu sunet, prin email și/sau SMS.

Soluția de magazin online VilicoShop poate fi însă integrată cu programul de marcaj și vânzare VilicoPOS, ceea ce permite afișarea unificată a comenzilor pe terminalul POS, atât a celor sosite prin site cât și a celor preluate de ospătari.

Din momentul în care decizi ca VilicoShop este soluția  pe care o cauți pentru a îți extinde activitatea în mediul digital, procesul de implementare este preluat integral de către echipa noastră. 

După un interval de timp care poate varia între 4 și 15 zile lucrătoare – în funcție de complexitatea meniului, design, elemente specifice legate de livrare și transport, limbi străine necesare, și eventual de factorii neprevăzuți – implementarea serviciului de realizare magazin online este încheiată și vei primi acces la panoul de administrare de unde vei putea gestiona meniul digital, comenzile, clienții și cam tot ce ține de soluție.

Vei beneficia de un instructaj (sau oricâte sunt necesare, deși de obicei o singură ședință este suficientă) pentru a învăța să adaugi meniul și să gestionezi comenzile și clienții. După adăugarea meniului digital lucrurile sunt practic gata de dat în folosință.

Da. Sistemul software pentru gestiunea restaurantelor VilicoRest este dezvoltat și întreținut de un colectiv de programatori. Firma noastră există încă din anul 1999 și are la bază furnizarea de servicii de dezvoltare software, prin urmare avem cunoștințele necesare, disponibilitatea și o grămadă de ani de experiență.

La finalizarea procesului de comandă clienții pot opta între plata online cu cardul respectiv plata ramburs sau cu cardul la primirea comenzii. Procesatorul de plăți electronice cu care lucrăm noi este NETOPIA Payments SRL.

Pentru unitățile de alimentație publică care doresc să își gestioneze pe cont propriu livrările la domiciliu putem oferi programul pentru gestiunea livrărilor la domiciliu VilicoGo, care va funcționa integrat cu soluția VilicoShop.

Fiecare proiect este relativ unic prin perspectiva cerințelor, prin urmare costul de bază poate varia în funcție de specificațiile finale.

Serviciul de realizare magazin online începe printr-o discuție pentru stabilirea specificațiilor detaliate și a eventualelor cerințe individuale, ceea ce ne permite să evaluăm și dacă prețul final diferă de cel estimativ, indicat în lista noastră de prețuri.

Cu Eva. Îi poți scrie pe mail, o poți suna (ai datele în pagina de contact), sau prin live chat-ul instalat în site (în intervalul orar de lucru).

Serviciul de realizare magazin onlne beneficiază de garanție, suport și mentenanță. Vei putea vorbi cu Eva sau cu Andras, ai datele lor în pagina de contact.


Descoperă un program de administrare:

Complet

La preț accesibil

Cu serviciu tehnic absolut ireprosabil

Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.

Contact Eva Pollac VilicoRest

Directoarea noastră de vânzări Eva Pollac te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.