Meniu ușor de administrat
Poți să creezi un număr nelimitat de categorii în care să îți organizezi produsele și preparatele din oferta magazinului tău online.
✓
Îți poți organiza produsele și preparatele în oricâte categorii și subcategorii ai nevoie, fără limitări.
Design-ul paginilor se adaptează automat la mediul de vizionare - desktop, laptop, tableta, telefon.
Modulul de comenzi online poate fi integrat în orice site WordPress preexistent.
Include toate funcționalitățile pe care le aștepti de la o platformă de vânzare online.
Fiind construit pe platforma WordPress, este ușor de administrat și de optimizat pentru motoarele de căutare.
Comenzile online prin intermediul propriului site web pot coexista liniștit cu cele primite prin intermediul aplicațiilor de livrări la domiciliu.
Poți încuraja clienții să plaseze comenzile viitoare direct prin site-ul tău în locul utilizării aplicațiilor de delivery.
Pentru aceasta le poți transmite, odată cu comanda, un cod promoțional prin care să obțină o reducere la următoarea comandă plasată direct pe site-ul tău web.
Colaborarea cu agregatorii de meniuri te ajută să îți crești vizibilitatea, în același timp însă poți alege să direcționezi clienții și spre site-ul propriu.
Meniu ușor de administrat
Poți să creezi un număr nelimitat de categorii în care să îți organizezi produsele și preparatele din oferta magazinului tău online.
Comenzi fără cont de utilizator
Clienții plasează comenzi fără să fie necesară crearea unui cont de utilizator, pentru o experiență de comandă simplificată.
Plată online
Procesarea plăților se efectueză prin procesatorul de plăți NETOPIA și este sigură. Cardurile acceptate sunt Visa și MasterCard.
Notificări comandă nouă
Fiecare comandă nouă este semnalizată prin recepționarea unei notificări prin email sau/și prin SMS.
Administrare comenzi
Fiecare comandă nouă este însoțită de informații complete privind plata, datele de livrare, lista de produse și contravaloarea acestora.
Administrare clienți
Administratorul poate vizualiza istoricul comenzilor pentru fiecare client și poate să modifice, respectiv să arhiveze un cont de client.
Asistență tehnică promptă
Dacă ai întrebări sau întâmpini dificultăți serviciul tehnic de suport îți stă la dispoziție.
Persoană de contact dedicată
Întotdeauna ai o persoană de contact dedicată, care îți va putea răspunde la toate întrebarile.
Optimizat pentru mobil
Design responsive, adaptabil la orice rezoluție/dimensiune de ecran.
Interconectare cu programul VilicoPOS
Comenzile primite prin intermediul magazinului online sunt incluse în mod automat în programul VilicoPOS al restaurantului.
Rapoarte
Rapoarte de vânzări care pot fi accesate după conveniență, filtrate, respectiv imprimate sau exportate în format electronic.
Meniu ușor de administrat
Poți să creezi un număr nelimitat de categorii în care să îți organizezi produsele și preparatele din oferta magazinului tău online.
Comenzi cu sau fără cont de utilizator
Clienții pot plasa comenzi fie prin crearea unui cont de utilizator – ceea ce le permite acces ulterior la istoricul comenzilor – fie fără, pentru o experiență de comandă simplificată.
Plată online
Procesarea plăților se efectueză prin procesatorul de plăți NETOPIA și este sigură. Cardurile acceptate sunt Visa și MasterCard.
Notificări comandă nouă
Fiecare comandă nouă este semnalizată prin recepționarea unei notificări prin email sau/și prin SMS.
Administrare comenzi
Partea de administrare a modulului îți permite să exerciți un control complet asupra comenzilor.
Administrare clienți
Administratorul poate vizualiza istoricul comenzilor pentru fiecare client și poate să modifice, respectiv să arhiveze un cont de client.
Asistență tehnică promptă
Dacă ai întrebări sau întâmpini dificultăți serviciul tehnic de suport îți stă la dispoziție.
Persoană de contact dedicată
Întotdeauna ai o persoană de contact dedicată, care îți va putea răspunde la toate întrebarile.
Optimizat pentru mobil
Design responsive, adaptabil la orice rezoluție/dimensiune de ecran.
Interconectare cu programul VilicoPOS
Comenzile primite prin intermediul magazinului online sunt incluse în mod automat în programul VilicoPOS al restaurantului.
Rapoarte extinse
Rapoarte de vânzări extinse, care pot fi accesate după conveniență, filtrate, respectiv imprimate sau exportate în format electronic.
Comenzi cu cont de utilizator
Clienții pot plasa comenzi și prin crearea unui cont de utilizator, ceea ce le permite acces ulterior la istoricul comenzilor, iar ție acces la istoricul de client.
Istoric clienți
Administratorul poate vizualiza istoricul comenzilor pentru fiecare client în parte și poate de asemenea să modifice, respectiv să arhiveze un cont de client.
Promoții
Poți seta și utiliza diverse tipuri de promoții, precum promoții la produse individuale, la categorii întregi de produse, sau 1+1 gratis.
Cupoane de reducere
Cupoanele permit oferirea de discounturi procentuale sau fixe la nivelul coșului de cumpărături sau livrare gratuită.
Precomenzi
Clienții pot plasa comenzi cu livrare la o dată/oră ulterioare.
Realizarea magazinului online durează în medie între 4 și 15 zile.
După instalare stabilim de comun acord un interval orar pentru o ședință de prezentare a acestuia. Administrarea magazinului online este mai ușoară decât ai putea crede, chiar dacă nu ai mai avut de-a face cu așa ceva în trecut.
În urma unei sesiuni de prezentare interactive de aproximativ 30 de minute vei știi să adaugi și să modifici produse și categorii, să setezi ariile de livrare, precum și să gestionezi comenzile primite.
Următorul pas va fi să adaugi în site produsele restaurantului tău, după care ești pregatit pentru preluarea de comenzi online, magazinul având deja preinstalate modalitățile de plată.
Clientul selectează din meniul digital produsele și preparatele dorite, în cantitățile dorite. Acesta poate adăuga mențiuni speciale – de exemplu „făra sare”, sau „bine prăjit”. Selecția facută se afișează în „coșul de cumpărături”.
Odată ce clientul este multumit de alegerile făcute, pentru a finaliza procesul de comandă poate alege să își creeze un cont de utilizator – acest lucru permite reținerea automată a datelor pentru o logare ulterioară rapidă, respectiv poate alege să comande fără crearea unui cont, prin simpla introducere a adresei de livrare.
Clientul poate opta pentru plată online sau ramburs la primirea comenzii.
Plasarea unei comenzii este însoțită în mod automat de emiterea unor notificări. Clientul primește un email de confirmare a comenzii, iar în cazul în care a optat pentru plata online primește inclusiv un mesaj de confirmare a plății.
În momentul primirii unei comenzi noi, vei primi o notificare prin email sau/și prin SMS privind comanda nou-sosită, dar și o înștiințare sonoră.
Comenzile noi sunt accesibile imediat în partea de administrare a magazinului și pot fi gestionate în consecință.
Magazinul online VilicoShop poate fi integrat cu programul de vânzare și marcaj VilicoPOS, ceea ce permite vizualizarea unificată a comenzilor venite din mediul digital cu cele preluate de ospătari în unitate.
De asemenea, prin integrarea opțională cu programul de livrări la domiciliu VilicoGo, poți gestiona comenzile până la livrarea acestora la ușa clientului.
Meniul digital reprezintă o strategie sigură și eficientă pentru stimularea creșterii numărului de comenzi și, în consecință, a veniturilor. Oferi o experiență de comandă modernă și convenabilă, ceea ce poate conduce la fidelizarea și la atragerea unor noi clienți.
Prin comparație cu meniul tipărit, cel online poate fi modificat oricând și oricum ai nevoie. Poți edita rapid pozele aferente preparatelor, prețurile și lista de ingrediente, fără să tipărești meniul din nou.
Localul tău nu este deschis 24 de ore din 24, însă site-ul web da. Prin integrarea unui sistem de comenzi online le oferi clienților flexibilitatea de a plasa comenzi la orice oră, inclusiv în afara orelor de program, cu indicarea unei date/ore de livrare ulterioare.
Comenzile online sunt comode pentru clienți. Lipsind presiunea de a plasa comanda către ospătar, oamenii sunt înclinați să exploreze în tihnă opțiunile oferite în meniul digital.
Greșelile în preluarea comenzii sunt o realitate mai rar sau mai des întâlnită în activitatea restaurantelor. Comenzile online presupun un risc redus în privința erorilor de comunicare.
Posibilitatea de a vizualiza și analiza în orice moment statisticile privind numărul și valoarea comenzilor te ajută să monitorizezi cu precizie modul în care se desfășoară activitatea online.
Restaurant
Patiserie
Terasă
Pub
Cantină
Bar
Fastfood
Pizzerie
Cafenea
Autoservire
… și orice alte unități HoReCa aflate în căutarea unei soluții software accesibile pentru preluarea de comenzi online.
VilicoShop este o soluție web „la cheie” pentru restaurante, pizzerii și orice alte unități comerciale, prin care clienții pot să plaseze comenzi online pentru produsele și preparatele afișate în meniul digital.
Soluția pentru comenzi online VilicoShop funcționează de sine stătător, independent de orice program de vânzare și marcaj, respectiv comenzile sosite prin intermediul site-ului sunt afișate în partea de administrare și notificate cu sunet, prin email și/sau SMS.
Soluția de magazin online VilicoShop poate fi însă integrată cu programul de marcaj și vânzare VilicoPOS, ceea ce permite afișarea unificată a comenzilor pe terminalul POS, atât a celor sosite prin site cât și a celor preluate de ospătari.
Din momentul din care decizi ca VilicoShop este soluția pe care o cauți pentru a îți extinde activitatea în mediul digital, procesul de implementare este preluat integral de către echipa noastră.
După un interval de timp care poate varia între 4 și 15 zile lucrătoare – în funcție de complexitatea meniului, design, elemente specifice legate de livrare și transport, limbi străine necesare, și eventual de factorii neprevăzuți – implementarea serviciului de realizare magazin online este încheiată și vei primi acces la panoul de administrare de unde vei putea gestiona meniul digital, comenzile, clienții și cam tot ce ține de soluție.
Vei beneficia de un instructaj (sau oricâte sunt necesare, deși de obicei o singură ședință este suficientă) pentru a învăța să adaugi meniul și să gestionezi comenzile și clienții. După adăugarea meniului digital lucrurile sunt practic gata de dat în folosință.
Da. Sistemul software pentru gestiunea restaurantelor VilicoRest este dezvoltat și întreținut de un colectiv de programatori. Firma noastră există încă din anul 1999 și are la bază furnizarea de servicii de dezvoltare software, prin urmare avem cunoștințele necesare, disponibilitatea și o grămadă de ani de experiență.
La finalizarea procesului de comandă clienții pot opta între plata online cu cardul respectiv plata ramburs sau cu cardul la primirea comenzii. Procesatorul de plăți electronice cu care lucrăm noi este NETOPIA Payments SRL.
Pentru unitățile de alimentație publică care doresc să își gestioneze pe cont propriu livrările la domiciliu putem oferi programul pentru gestiunea livrărilor la domiciliu VilicoGo, care va funcționa integrat cu soluția VilicoShop.
Fiecare proiect este relativ unic prin perspectiva cerințelor, prin urmare costul de bază poate varia în funcție de specificațiile finale, insă dacă nu există cerințe speciale se aplică prețurile din lista standard de prețuri.
Serviciul de realizare magazin online începe printr-o discuție pentru stabilirea specificațiilor detaliate și a eventualelor cerințe individuale, ceea ce ne permite să evaluăm și dacă prețul final diferă de cel indicat în lista noastră de prețuri.
Cu Eva. Îi poți scrie pe mail, o poți suna (ai datele în pagina de contact), sau prin live chat-ul instalat în site (în intervalul orar de lucru).
Serviciul de realizare magazin online beneficiază de garanție, suport și mentenanță. Vei putea vorbi cu Eva, ai datele ei în pagina de contact.
Instalare și configurare gratuită a echipamentelor achiziționate.
Complet
La preț accesibil
Cu serviciu tehnic impecabil
Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.
Directoarea noastră de vânzări Eva Mureșan te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.