Prețuri

Fiecare afacere este diferită. Prin urmare pachetele pe care le oferim sunt flexibile, adaptate la cerințele individuale și mărimea afacerii tale.

Te putem ajuta să identifici mixul optim de aplicații sau echipamente care să ajute afacerea ta să crească.
hero-img

Sistem POS pentru restaurante și magazine

Modulele sistemului de administrare pot fi achiziționate în schimbul unei licențe de utilizare “pe viață”.
Licența de utilizare include instalarea “la cheie” a versiunii curente, cu drept de utilizare pentru o perioadă de timp nedeterminată. Beneficiezi de 30 de zile de testare gratuită & fără obligații ulterioare de cumpărare.

Restaurante Magazine

Licență "pe viață"

Mini

< 21 locuri

Midi

21 - 100 locuri

Maxi

> 100 locuri

€260

€380

€500

€100 

€190 

€240 

Licențe suplimentare

utilizarea programului de bază sau a modulelor opționale pe mai multe statii de lucru necesită achizitionarea unei licențe noi - la preț redus - pentru fiecare statie de lucru suplimentară

- 50%

din prețul licenței de bază

- 50%

din prețul licenței de bază

- 50%

din prețul licenței de bază

Licență "pe viață"

Mini

Maxi

Prețurile nu includ TVA. Ne ocupăm de tot ce este necesar ca personalul tău să poată folosi sistemul din prima zi, fără bătăi de cap, inclusiv instalare, configurare și instructaj.

Mentenanță și suport tehnic

Serviciile de mentenanță și suport tehnic includ actualizarea programului conform cu modificările legislative, adăugarea funcționalităților nou-dezvoltate, întreținerea sistemului și acces la serviciul de asistență tehnică. Aceste servicii sunt disponibile în schimbul unui cost lunar sau anual.

Restaurante Magazine

  

Mini

< 21 locuri

Midi

21 - 100 locuri

Maxi

> 100 locuri

Cost lunar

primele 30 zile gratuit

- Inclusiv modulul VilicoGest

€17

€26

€35

- Fără modulul VilicoGest

€9

€13

€18

Cost anual

30 zile gratuit în fiecare an

- Inclusiv modulul VilicoGest

€187

€286

€385

- Fără modulul VilicoGest

€94

€143

€193

Mini

Maxi

Cost lunar

primele 30 zile gratuit

- Inclusiv modulul VilicoGest

€19

€30

- Fără modulul VilicoGest

€10

€15

Cost anual

30 zile gratuit în fiecare an

- Inclusiv modulul VilicoGest

€209

€330

- Fără modulul VilicoGest

€105

€165

Prețurile nu includ TVA. 

Toate licențele includ

Testare 30 de zile

Te întrebi dacă sistemul VilicoRest este ceea ce cauți? Testează-l timp de 30 de zile în mod gratuit, fără nici o obligație ulterioară de cumpărare.

Instalare și configurare

Instalarea și setările inițiale nu vor fi o experiență stresantă pentru tine; ne ocupăm de tot ceea ce este necesar ca să poți utiliza programul în cel mai scurt timp.

Conectare cu perifericele

Beneficiezi de conectarea programului sau a programelor achiziționate cu imprimanta, scannerele, casa de marcat, etc, aflate în uz în afacerea ta.

Instructaj

Programele VilicoRest sunt destul de intuitive, însă oferim și servicii de instruire la fața locului sau prin acces remote, în funcție de localitatea în care funcționează afacerea ta.

Suport inclus 30 de zile

În prima lună beneficiezi de suport tehnic nelimitat. Ulterior serviciul opțional de suport cu plată periodică îți asigură acces la serviciile de suport și mentenanță, la actualizările fiscal-legislative și la funcționalitățile nou-dezvoltate.

Documentație și tutoriale

Acces online permanent la documentația tehnică (manualul tehnic) și la tutorialele video care ilustrează în mod detaliat funcționalitățile programului.

Gama de programe VilicoRest este compatibilă cu sistemele hardware pe care le utilizezi deja pentru afacerea ta. Alternativ oferim și componente hardware complete, noi sau second hand.

Răspunsuri la întrebări frecvente

Versiunea demo îți permite să evaluezi sistemul software timp de 30 de zile ca să determini în ce măsura este potrivit pentru afacerea ta. Aceasta nu îți creează nici un fel de obligații de achiziționare. Poți solicita o versiune demo prin intermediul formularului de contact din site-ul nostru. Colega noastră Eva te va contacta pentru a stabili detaliile tehnice privind instalarea programului pe unul din calculatoarele tale.

Pentru instalare vei avea nevoie de unul din programele gratuite TeamViewer sau UltraViewer. Acestea ne permit să instalăm de la distanță, prin intermediul internetului, versiunea demo pe calculatorul tău. După instalare vei fi ghidat prin funcționalitățile de bază ale aplicației în cadrul unei sesiuni online de prezentare.

Gama de programe VilicoRest este destul de intuitivă. Un utilizator aflat la prima interacțiune cu sistemele noastre întelege destul de repede funcționalitățile existente.

Prețul licenței include oricum o sedință de instruire, care poate avea loc la punctul tău de lucru sau online. Sedința de instruire nu este limitată ca durată – oricât timp este necesar ca tot personalul implicat să se simtă confortabil cu utilizarea programului. Majoritatea clienților noștri au reușit să învețe să lucreze cu sistemele noastre într-o singură ședintă de training.

În orice caz, prețul licenței include asigurarea că personalul va avea capacitatea de a utiliza fără confuzie toate programele achiziționate. De asemenea, după finalizarea instructajului rămânem în continuare la dispoziția ta pentru orice întrebări ai avea.

Intervalul de timp de la semnarea contractului până la utilizarea efectivă programului în cadrul afacerii tale este variabil – între 2 și 5 zile. Diferența de timp este dată de doi factori, ambii premergători utilizării  programelor: instructajul personalului și volumul informației.

Instructajul personalului
Dacă ședinta de training are loc online lucrurile se derulează mai rapid; în cazul în care dorești ca ședința de instructaj să se desfășoare la punctul tău de lucru atunci va trebui să cădem de acord asupra unei date în care îți putem face o vizită.

Volumul informației
Pentru a putea fi utilizat programul trebuie să fie actualizat cu informațiile de bază: produsele și rețetele. Intervalul de timp necesar importului acestor date este prin urmare variabil în funcție de cantitatea de informație ce trebuie procesată.

Serviciul de suport și mentenanță include toate actualizările legislative, dezvoltarea de noi funcționalități sau actualizarea celor existente și suport tehnic, atunci când este cazul – practic asigură actualitatea sistemului informatic în timp.

Prin însăși natura sa nu putem oferi serviciul de suport tehnic altfel decât în schimbul unei plăți recurente. Serviciul se oferă contra unei taxe lunare sau anuale (la plata anuală beneficiezi suplimentar de o lună de suport gratuit). În prima lună de la instalare beneficiezi gratuit de servicii de asistență tehnică.

În orice caz, contravaloarea abonamentului de suport și mentenanță reprezintă, pe termen lung, mai puțin decât te-ar costa achiziționarea unei licențe “pe viață”, pentru care ar trebui să plătești punctual ori de câte ori ai nevoie de suport tehnic sau de cele mai recente actualizări de legislație.

Serviciile de suport se oferă online – prin aplicații care permit interacțiunea de la distanță cu calculatoarele tale, telefonic sau la fața locului dacă situația o impune.

Răspundem în maxim o oră solicitărilor venite prin email și desigur că suntem disponibili și telefonic. În caz de urgențe intervenim rapid chiar și in weekend-uri.

Gestiunea multiplă oferă o viziune mult mai detaliată asupra stocurilor și situațiilor din fiecare punct de lucru. Acest lucru nu înseamnă că stocurile nu pot fi ținute sub control prin folosirea unui singur modul de gestiune completă. Gestiunea multiplă presupune achiziționarea de module de gestiune completă suplimentare, la un preț cu 50% mai mic față de prețul licenței principale.


Descoperă un program de administrare:

Complet

La preț accesibil

Cu serviciu tehnic absolut ireprosabil

Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.

Contact Eva Pollac

Directoarea noastră de vânzări Eva Pollac te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.