Directoarea noastră de vânzări Eva Mureșan te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.
1 - 21 locuri
22 - 100 locuri
peste 100 locuri
delivery, food trucks, etc.
€42
€58
€73
€48
€15
€20
€22
€18
€5
€7
€7
–
€13
€1
€6
€3
€7
utilizarea programului pe mai multe statii de lucru necesită achizitionarea de licențe noi pentru fiecare statie de lucru suplimentară
- 50%
din prețul abonamentului lunar
serviciile de instalare se furnizează online sau la fața locului, în funcție de localitatea în care se află afacerea ta
În cazul contractelor cu plată lunară serviciile de instalare se furnizează contra unui cost fix de €165. La plata în avans pentru 12 luni acestea sunt gratuite. Începând cu al doilea an de contract, la plata în avans pentru 12 luni primești gratuit o lună suplimentară de utilizare.
1 - 21 locuri
22 - 100 locuri
peste 100 locuri
delivery, food trucks, etc.
€286
€418
€550
€352
€110
€209
€264
€165
€110
€165
€165
–
€13
€1
€55
€110
€110
utilizarea programului pe mai multe statii de lucru necesită achizitionarea de licențe noi pentru fiecare statie de lucru suplimentară
- 50%
Componentele de mai jos sunt disponibile contra unui cost fix + abonament lunar:
Serviciile de mentenanță și suport tehnic includ actualizarea programului conform cu modificările legislative, adăugarea funcționalităților nou-dezvoltate, întreținerea sistemului și acces la serviciul de asistență tehnică. Aceste servicii sunt disponibile în schimbul unui cost lunar sau anual.
1 - 21 locuri
22 - 100 locuri
peste 100 locuri
delivery, food trucks, etc.
Plată lunară
prima lună gratuit
€30
€36
€17
€23
€31
€20
€17
€11
€17
€17
€17
€6
Plată anuală
o lună gratuit în fiecare an
€206
€315
€424
€254
€103
€157
€212
€133
€186
€165
€165
€165
€121
€165
€165
€165
€186
€165
€165
€165
€186
€165
€165
€165
€186
€165
€165
€165
€66
€165
€165
€165
Plată lunară
prima lună gratuit
€32
€44
€11
€17
€17
€15
Plată anuală
o lună gratuit în fiecare an
€230
€363
€116
€182
€17
€15
Te întrebi dacă sistemul VilicoRest este ceea ce cauți? Testează-l timp de 30 de zile în mod gratuit, fără obligații ulterioare de cumpărare.
Instalarea și setările inițiale nu vor fi o experiență stresantă pentru tine; ne ocupăm de tot ceea ce este necesar ca să poți utiliza programul în cel mai scurt timp.
Beneficiezi de conectarea programului sau a programelor achiziționate cu imprimanta, scannerele, casa de marcat, etc, aflate în uz în afacerea ta.
Programele VilicoRest sunt destul de intuitive, însă oferim și servicii de instruire la fața locului sau prin acces remote, în funcție de localitatea în care funcționează afacerea ta.
Actualizări automate conform cu modificările fiscal-legislative, adăugarea funcționalităților nou-dezvoltate, întreținerea sistemului și acces la serviciul de asistență tehnică.
Acces online permanent la documentația tehnică (manualul tehnic) și la tutorialele video care ilustrează în mod detaliat funcționalitățile programului.
Versiunea demo îți permite să evaluezi sistemul software timp de 30 de zile ca să determini în ce măsura este potrivit pentru afacerea ta. Aceasta nu îți creează nici un fel de obligații de achiziționare. Poți solicita o versiune demo prin intermediul formularului de contact din site-ul nostru. Colega noastră Eva te va contacta pentru a stabili detaliile tehnice privind instalarea programului pe unul din calculatoarele tale.
Pentru instalare vei avea nevoie de programul gratuit UltraViewer (îl poți descărca din josul paginii). Acesta ne permite să instalăm de la distanță, prin intermediul internetului, versiunea demo pe calculatorul tău. După instalare vei fi ghidat prin funcționalitățile de bază ale aplicației în cadrul unei sesiuni online de prezentare.
Gama de programe VilicoRest este destul de intuitivă. Un utilizator aflat la prima interacțiune cu sistemele noastre întelege destul de repede funcționalitățile existente.
Prețul include oricum o sesiune de instruire, care poate avea loc la punctul tău de lucru sau online. Sesiunea nu este limitată ca durată - oricât timp este necesar pentru ca personalul implicat să se simtă confortabil cu utilizarea programului. Majoritatea clienților noștri au reușit să învețe să lucreze cu sistemele noastre într-o singură sesiune de training.
În orice caz, prețul include asigurarea că personalul va avea capacitatea de a utiliza fără confuzie toate programele achiziționate. De asemenea, după finalizarea instructajului rămânem în continuare la dispoziția ta pentru orice întrebări ai avea.
Intervalul de timp de la semnarea contractului până la utilizarea efectivă programului în cadrul afacerii tale este variabil - între 2 și 5 zile. Diferența de timp este dată de doi factori, ambii premergători utilizării programelor: instructajul personalului și volumul informației.
Instructajul personalului
Dacă sesiunea de training are loc online lucrurile se derulează mai rapid; în cazul în care dorești ca ședința de instructaj să se desfășoare la punctul tău de lucru atunci va trebui să cădem de acord asupra unei date în care îți putem face o vizită.
Volumul informației
Pentru a putea fi utilizat programul trebuie să fie actualizat cu informațiile de bază: produsele și rețetele. Intervalul de timp necesar importului acestor date este prin urmare variabil în funcție de cantitatea de informație ce trebuie procesată.
Serviciul de suport și mentenanță include toate actualizările legislative, dezvoltarea de noi funcționalități sau actualizarea celor existente și suport tehnic, atunci când este cazul - practic asigură actualitatea sistemului informatic în timp.
Serviciile de suport se oferă online - prin aplicații care permit interacțiunea de la distanță cu calculatoarele tale, telefonic sau la fața locului dacă situația o impune. Răspundem în maxim o oră solicitărilor venite prin email și desigur că suntem disponibili și telefonic. În caz de urgențe intervenim rapid chiar și in weekend-uri.
Gestiunea multiplă oferă o viziune mult mai detaliată asupra stocurilor și situațiilor din fiecare punct de lucru. Acest lucru nu înseamnă că stocurile nu pot fi ținute sub control prin folosirea unui singur modul de gestiune completă. Gestiunea multiplă presupune achiziționarea de module de gestiune completă suplimentare, la un preț cu 50% mai mic față de prețul licenței principale.
Complet
La preț accesibil
Cu serviciu tehnic impecabil
Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.
Directoarea noastră de vânzări Eva Mureșan te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.
–