Prețuri

Sistemul software VilicoRest este format din programul de bază pentru vânzare și marcaj VilicoPOS, căruia i se pot adăuga suplimentar o serie de componente opționale. Acestea asigură suportul informatic pentru restul operațiunilor specifice din unitatea pe care o conduci.

Un singur partener, mai puțină bătaie de cap. O singură platformă pentru administrarea întregului restaurant.
hero-img

Opțiuni de preț

Restaurante Magazine

Abonament lunar

Mini

1 - 21 locuri

Midi

22 - 100 locuri

Maxi

peste 100 locuri

Fără locuri

delivery, food trucks, etc.

Mini 1 – 21 locuri

€42

Midi 22 -100 locuri

€58

Maxi peste 100 locuri

€73

Delivery delivery, food trucks, etc.

€48

€15

Midi 22 -100 locuri

€20 

Maxi peste 100 locuri

€22

Delivery delivery, food trucks, etc.

€18

€5

Midi 22-100 locuri

€7 

Maxi peste 100 locuri

€7 

Delivery delivery, food trucks, etc.

Centrală telefonică

€13

Număr centrală telefonică

€1

Integrare TapTasty

€6

Harta comenzilor cu livrare

€3

Export Saga

€7

Licențe suplimentare

utilizarea programului pe mai multe statii de lucru necesită achizitionarea de licențe noi pentru fiecare statie de lucru suplimentară

- 50%

din prețul abonamentului lunar

Servicii de instalare

serviciile de instalare se furnizează online sau la fața locului, în funcție de localitatea în care se află afacerea ta

În cazul contractelor cu plată lunară serviciile de instalare se furnizează contra unui cost fix de €165. La plata în avans pentru 12 luni acestea sunt gratuite. Începând cu al doilea an de contract, la plata în avans pentru 12 luni primești gratuit o lună suplimentară de utilizare.

Restaurante Magazine

Licență

Mini

1 - 21 locuri

Midi

22 - 100 locuri

Maxi

peste 100 locuri

Fără locuri

delivery, food trucks, etc.

Mini 1 – 21 locuri

€286

Midi 22 -100 locuri

€418

Maxi peste 100 locuri

€550

Delivery delivery, food trucks, etc.

€352

€110

Midi 22 -100 locuri

€209

Maxi peste 100 locuri

€264

Delivery delivery, food trucks, etc.

€165

€110

Midi 22-100 locuri

€165

Maxi peste 100 locuri

€165

Delivery delivery, food trucks, etc.

Centrală telefonică

€13

Număr centrală telefonică

€1

Harta comenzilor cu livrare

€55

Integrare cu Glovo

€110

Licențe suplimentare

utilizarea programului pe mai multe statii de lucru necesită achizitionarea de licențe noi pentru fiecare statie de lucru suplimentară

- 50%

Abonament lunar

Mini

Maxi

€33
Maxi
€55

Licență

Mini

Maxi

€286
Maxi
€550
€110
Maxi
€264
  • Prețurile nu includ TVA. 
  • Fără perioadă contractuală minimă. Poți renunța oricând la contract.
  • În cazul contractelor cu abonament lunar serviciile de instalare se furnizează contra unui cost fix de €165.

Cost fix + abonament lunar

Componentele de mai jos sunt disponibile contra unui cost fix + abonament lunar:

Cost fix

Abonament lunar

€440

Abonament lunar
€17

€880

Abonament lunar
€17

€220

Abonament lunar

€11

€660

Abonament lunar

€17

€110

Abonament lunar

€17

Mentenanță și suport tehnic

Serviciile de mentenanță și suport tehnic includ actualizarea programului conform cu modificările legislative, adăugarea funcționalităților nou-dezvoltate, întreținerea sistemului și acces la serviciul de asistență tehnică. Aceste servicii sunt disponibile în schimbul unui cost lunar sau anual.

Restaurante Magazine

Mentenanță

Mini

1 - 21 locuri

Midi

22 - 100 locuri

Maxi

peste 100 locuri

Delivery

delivery, food trucks, etc.

Plată lunară
prima lună gratuit

Cu VilicoGest

Mini 1 – 21 locuri

€30

Midi 22 – 100 locuri
€40
Maxi peste 100 locuri
€50
Delivery (delivery, food trucks, etc.)
€34

Cu VilicoGest + export Saga

Mini 1 – 21 locuri

€36

Midi 22 – 100 locuri
€46
Maxi peste 100 locuri
€56
Delivery (delivery, food trucks, etc.)
€41

Fără VilicoGest

Mini 1 – 21 locuri

€17

Midi 22 – 100 locuri

€23

Maxi peste 100 locuri

€31

Delivery (delivery, food trucks, etc.)

€20

VilicoShop

Mini 1 – 21 locuri
€15
Midi 22 – 100 locuri

€17

Maxi peste 100 locuri
€15
Delivery (delivery, food trucks, etc.)
€15

VilicoMenu

Mini 1 – 21 locuri
€15
Midi 22 – 100 locuri

€11

Maxi peste 100 locuri
€15
Delivery (delivery, food trucks, etc.)
€15

VilicoMenu Plus

Mini 1 – 21 locuri
€15
Midi 22 – 100 locuri

€17

Maxi peste 100 locuri
€15
Delivery (delivery, food trucks, etc.)
€15

Integrare Glovo

Mini 1 – 21 locuri
€15
Midi 22 – 100 locuri

€17

Maxi peste 100 locuri
€15
Delivery (delivery, food trucks, etc.)
€15

Integrare TapTasty

Mini 1 – 21 locuri
€15
Midi 22 – 100 locuri

€6

Maxi peste 100 locuri
€15
Delivery (delivery, food trucks, etc.)
€15

Plată anuală
o lună gratuit în fiecare an

Cu VilicoGest

Mini 1 – 21 locuri

€206

Midi 22 – 100 locuri

€315

Maxi peste 100 locuri

€424

Delivery (delivery, food trucks, etc.)

€254

Fără VilicoGest

Mini 1 – 21 locuri

€103

Midi 22 – 100 locuri

€157

Maxi peste 100 locuri

€212

Delivery (delivery, food trucks, etc.)

€133

VilicoShop

Mini 1 – 21 locuri

€186

Midi 22 – 100 locuri

€165

Maxi peste 100 locuri

€165

Delivery (delivery, food trucks, etc.)

€165

VilicoMenu

Mini 1 – 21 locuri

€121

Midi 22 – 100 locuri

€165

Maxi peste 100 locuri

€165

Delivery (delivery, food trucks, etc.)

€165

VilicoMenu Plus

Mini 1 – 21 locuri

€186

Midi 22 – 100 locuri

€165

Maxi peste 100 locuri

€165

Delivery (delivery, food trucks, etc.)

€165

Integrare Glovo

Mini 1 – 21 locuri

€186

Midi 22 – 100 locuri

€165

Maxi peste 100 locuri

€165

Delivery (delivery, food trucks, etc.)

€165

Integrare TapTasty

Mini 1 – 21 locuri

€66

Midi 22 – 100 locuri

€165

Maxi peste 100 locuri

€165

Delivery (delivery, food trucks, etc.)

€165

Mentenanță

Mini

Maxi

Plată lunară
prima lună gratuit

Cu VilicoGest

Mini

€32

Maxi

€44

Fără VilicoGest

Mini

€11

Maxi

€17

VilicoShop

MIni

€17

Maxi

€15

Plată anuală
o lună gratuit în fiecare an

Cu VilicoGest

Mini

€230

Maxi

€363

Fără VilicoGest

Mini

€116

Maxi

€182

VilicoShop

Mini

€17

Maxi

€15

Prețul include

Testare gratuită 30 de zile

Te întrebi dacă sistemul VilicoRest este ceea ce cauți? Testează-l timp de 30 de zile în mod gratuit, fără obligații ulterioare de cumpărare.

Instalare și configurare

Instalarea și setările inițiale nu vor fi o experiență stresantă pentru tine; ne ocupăm de tot ceea ce este necesar ca să poți utiliza programul în cel mai scurt timp.

Conectare cu perifericele

Beneficiezi de conectarea programului sau a programelor achiziționate cu imprimanta, scannerele, casa de marcat, etc, aflate în uz în afacerea ta.

Instructaj personalizat

Programele VilicoRest sunt destul de intuitive, însă oferim și servicii de instruire la fața locului sau prin acces remote, în funcție de localitatea în care funcționează afacerea ta.

Suport și mentenanță

Actualizări automate conform cu modificările fiscal-legislative, adăugarea funcționalităților nou-dezvoltate, întreținerea sistemului și acces la serviciul de asistență tehnică.

Documentație și tutoriale

Acces online permanent la documentația tehnică (manualul tehnic) și la tutorialele video care ilustrează în mod detaliat funcționalitățile programului.

Gama de programe VilicoRest este compatibilă cu sistemele hardware pe care le utilizezi deja pentru afacerea ta. Alternativ oferim și componente hardware complete, noi sau second hand.

Întrebări - răspunsuri

Cum accesez versiunea demo?

Versiunea demo îți permite să evaluezi sistemul software timp de 30 de zile ca să determini în ce măsura este potrivit pentru afacerea ta. Aceasta nu îți creează nici un fel de obligații de achiziționare. Poți solicita o versiune demo prin intermediul formularului de contact din site-ul nostru. Colega noastră Eva te va contacta pentru a stabili detaliile tehnice privind instalarea programului pe unul din calculatoarele tale.

Pentru instalare vei avea nevoie de programul gratuit UltraViewer (îl poți descărca din josul paginii). Acesta ne permite să instalăm de la distanță, prin intermediul internetului, versiunea demo pe calculatorul tău. După instalare vei fi ghidat prin funcționalitățile de bază ale aplicației în cadrul unei sesiuni online de prezentare.

Cât timp durează instructajul personalului?

Gama de programe VilicoRest este destul de intuitivă. Un utilizator aflat la prima interacțiune cu sistemele noastre întelege destul de repede funcționalitățile existente.

Prețul include oricum o sesiune de instruire, care poate avea loc la punctul tău de lucru sau online. Sesiunea nu este limitată ca durată - oricât timp este necesar pentru ca personalul implicat să se simtă confortabil cu utilizarea programului. Majoritatea clienților noștri au reușit să învețe să lucreze cu sistemele noastre într-o singură sesiune de training.

În orice caz, prețul include asigurarea că personalul va avea capacitatea de a utiliza fără confuzie toate programele achiziționate. De asemenea, după finalizarea instructajului rămânem în continuare la dispoziția ta pentru orice întrebări ai avea.

În cât timp de la semnarea contractului pot folosi programele achiziționate?

Intervalul de timp de la semnarea contractului până la utilizarea efectivă programului în cadrul afacerii tale este variabil - între 2 și 5 zile. Diferența de timp este dată de doi factori, ambii premergători utilizării programelor: instructajul personalului și volumul informației.

Instructajul personalului
Dacă sesiunea de training are loc online lucrurile se derulează mai rapid; în cazul în care dorești ca ședința de instructaj să se desfășoare la punctul tău de lucru atunci va trebui să cădem de acord asupra unei date în care îți putem face o vizită.

Volumul informației
Pentru a putea fi utilizat programul trebuie să fie actualizat cu informațiile de bază: produsele și rețetele. Intervalul de timp necesar importului acestor date este prin urmare variabil în funcție de cantitatea de informație ce trebuie procesată.

Ce include serviciul de suport și mentenanță?

Serviciul de suport și mentenanță include toate actualizările legislative, dezvoltarea de noi funcționalități sau actualizarea celor existente și suport tehnic, atunci când este cazul - practic asigură actualitatea sistemului informatic în timp.

Cum se oferă serviciile de suport?

Serviciile de suport se oferă online - prin aplicații care permit interacțiunea de la distanță cu calculatoarele tale, telefonic sau la fața locului dacă situația o impune. Răspundem în maxim o oră solicitărilor venite prin email și desigur că suntem disponibili și telefonic. În caz de urgențe intervenim rapid chiar și in weekend-uri.

Ce să aleg între gestiune simplă și gestiune multiplă?

Gestiunea multiplă oferă o viziune mult mai detaliată asupra stocurilor și situațiilor din fiecare punct de lucru. Acest lucru nu înseamnă că stocurile nu pot fi ținute sub control prin folosirea unui singur modul de gestiune completă. Gestiunea multiplă presupune achiziționarea de module de gestiune completă suplimentare, la un preț cu 50% mai mic față de prețul licenței principale.


Descoperă un soft pentru restaurante:

Complet

La preț accesibil

Cu serviciu tehnic impecabil

Calitatea programului de administrare poate însemna diferența dintre profit și pierdere. De la automatizarea preluării și afișării comenzilor și până la gestiunea stocurilor, un program eficient are un impact pozitiv asupra operațiunilor vitale din afacerea ta.

Eva Pollac VilicoRest

Directoarea noastră de vânzări Eva Pollac te va ajuta să afli în ce măsură programele noastre sunt ceea ce cauți pentru afacerea ta. Fără obligații ulterioare de cumpărare.