Susținere pentru restaurante în luna iunie

Noi, echipa VilicoRest, suntem conștienți de problemele cu care te-ai confruntat și încă te confrunți din cauza situației epidemiologice. Pe parcursul ultimului an am oferit oricare din programele noastre la jumătate de preț.

Luna iunie este ultima lună în care oferim reducerea de 50% pentru oricare din programele noastre, cu costuri zero pentru serviciile de mentenanță și suport aferente.
hero-img

Jumătate de preț la oricare din produsele noastre software

  • VilicoPOS, programul de vânzare și marcaj asigură suportul informatic pentru operațiunile de comenzi, vânzare și marcaj.
  • VilicoGest, programul de gestiune care include toate tipurile de documente pentru monitorizarea stocurilor.
  • VilicoGo, softul de livrări la domiciliu poate ajuta orice local să își continue activitatea online în timp ce locațiile fizice sunt închise.
  • VilicoCook, aplicația pentru afișaj digital în zona de preparare a mâncării permite personalului de la bucătărie să aibă o imagine de ansamblu și să gestioneze comenzile aflate în derulare.
  • VilicoTab, aplicația de preluare a comenzilor de către ospătari prin intermediul dispozitivelor mobile previne erorile de comunicare și reduce timpul de așteptare al clienților.
  • VilicoShop, realizare site restaurant cu opțiune de comenzi online.
  • VilicoMenu, meniu digital prin scanare cod QR.

Serviciile de instalare
Pentru a evita răspândirea virusului COVID-19, serviciile de instalare și configurare se desfășoară exclusiv online, prin programe specializate care permit acest lucru. Serviciile de instalare, integrare și configurare sunt desigur gratuite.

Serviciile de suport și mentenanță sunt gratuite

Am suspendat toate contractele de suport si mententanță aflate în derulare, iar acest lucru va rămâne valabil până la sfârșitul lunii iunie. Clienții VilicoRest nu plătesc pentru un serviciu de care nu se pot folosi.

Chiar dacă în această perioadă nu putem fi prezenți fizic la punctele de lucru unde îți desfășori activitatea, serviciile de mentenanță și suport sunt oferite prin instrumente online cu același interes și promptitudine pentru care ne apreciezi deja.

În plus, ținând cont de restricțiile existente, oferim gratuit consultanță cu privire la soluțiile software pentru livrări la domiciliu.

Dacă dorești să afli mai multe contactează-ne, răspundem prompt.