Funcționalități noi în modulul VilicoGo - soft livrări la domiciliu


Ajutăm restaurante, pizzerii, cafenele și orice unități de alimentație publică de pe cuprinsul întregii țări cu servicii software complete. Soluțiile includ suport, mentenanță și garanția unui serviciu oferit de o companie care deservește industria HoReCa încă din 2011.
hero-img
noua interfata VilicoRest

Redesign de interfață

Aprilie 2024

Începând cu luna mai 2024 programul VilicoRest va beneficia de o interfață grafică nouă, cu un aspect simplificat și uniformizat.

Procesul de redesign cuprinde modificarea paletei de culori, înlocuirea butoanelor și a iconițelor grafice și îmbunătățirea contrastului textelor. Poziția funcțiilor în cadrul interfeței rămâne neschimbată.

Noua interfață va fi aplicată pe următoarele componente ale sistemului:

  • VilicoPOS: programul de bază pentru vânzare și marcaj.
  • VilicoGo: softul de livrări la domiciliu.
  • VilicoTab: aplicația de preluare a comenzilor de către ospătari prin intermediul dispozitivelor mobile.
Clienții existenți vor avea opțiunea de a alege între păstrarea vechii interfețe sau trecerea la cea nouă.
calcul nutrițional automat

Calcul nutrițional automat

Ianuarie 2023

Programul pentru restaurante VilicoRest, prin componenta VilicoGest, permite introducerea valorilor nutriționale pentru produsele și ingredientele de bază. În baza acestora programul calculează automat prin medie ponderată și afișează valoarea nutrițională a preparatelor bazate pe rețetar, asigurând astfel conformitatea cu regulile în vigoare privind etichetarea nutrițională.

Declarația nutrițională cuprinde:
  • Valoarea energetică exprimata în Kj și kcal precum și următoarele cantități exprimate în grame:
  • Cantitatea de grăsimi, defalcată în acizi grași saturați, mononesaturați și polinesaturați
  • Cantitatea de glucide defalcată în zaharuri, polioli și amidon
  • Cantitatea de fibre
  • Cantitatea de proteine
  • Cantitatea de sare
  • Cantitatea de salatrim
  • Cantitatea de alcool etilic
  • Cantitatea de acizi organici
integrare glovo

Integrare cu Glovo

Noiembrie 2022

Softul VilicoRest, prin componenta VilicoGo pentru gestionarea livrărilor de domiciliu, oferă acum integrarea comenzilor venite prin platforma de livrare Glovo. Astfel, comenzile primite prin platforma online Glovo sunt afișate direct în programul POS, sporind eficiența administrării comenzilor cu livrare.

Ce beneficii aduce această integrare?
  • Gestionare centralizată a comenzilor de pe platforma Glovo direct în programul POS
  • Economisești timpul necesar preluării manuale a comenzilor în program
  • Elimini riscul de eroare asociat introducerii manuale a comenzilor
  • Dispare necesitatea de a deține tableta Glovo
VilicoGo integrare cu GoogleMaps

Integrare soft livrări VilicoGo cu Google Maps și OpenStreetMaps

Martie 2022

Afișarea comenzilor cu livrare pe hartă este un mod intuitiv de a identifica livrările aflate în zone apropiate și de a le grupa către livratori.

  • Comenzile care urmează să fie livrate sunt marcate pe hartă sub formă de etichete
  • Etichetele indică informațiile cheie ale comenzilor - număr comandă și nume client
  • Au atașate coduri de culoare care indică timpul rămas până la livrare, extras automat prin sincronizare cu programul POS
  • Harta este actualizată în timp real pentru a afișa doar comenzile aflate în prelucrare
  • Identifică adresele de livrare eronate
  • Poți alege între GoogleMaps sau OpenStreetMaps
clipart, curier livrator restaurant

Funcționalități noi în modulul VilicoGo

Noiembrie 2021

Comenzile nou sosite, indiferent de sursa acestora (online sau telefonice), sunt însoțite de o notificare sonoră până la confirmarea acestora în program. La confirmarea unei comenzi operatorul poate:
  • să vizualizeze comanda cu toate detaliile aferente
  • să îi aloce un timp estimativ de livrare (15 min, 30 min, 45 min, .... 180 min, sau În cel mai scurt timp)
  • să modifice data /ora de livrare (de ex. în cazul în care clientul solicită ulterior acest lucru)
  • să refuze o comandă, dacă situația impune acest lucru.
Comenzile confirmate sunt marcate automat prin culoare în funcție de timpul rămas până la livrare:
  • verde - între 180 - 45 minute
  • galben - între 45 - 15 min
  • portocaliu - între 15 - 0 min
  • rosu - timp de livrare depășit
  • mov - comandă programată pe zilele următoare
În cazul comenzilor sosite prin centrala telefonică există și opțiunea de a suna clientul direct din program.
noutati, clipart, pos mobil ospatari

VilicoTab Basic - Aplicație gratuită

Iulie 2021

Începând cu luna iulie puteți descărca și utiliza gratuit o ediție simplificată a aplicației POS mobil VilicoTab Profesional. VilicoTab Profesional este o aplicație Android de preluare a comenzilor la mese și transmitere automată a acestora către secțiile corespunzătoare, inclusiv cu posibilitate de emitere bon fiscal.

VilicoTab Basic are funcționalități limitate față de ediția standard, însă suficiente pentru a gestiona comenzile unei unități mici sau aflate la început de drum.

Funcționalități VilicoTab Basic:
  • Până la 5 mese
  • 10 categorii prestabilite de produse
  • Posibilitate adăugare a câte 5 produse în fiecare categorie (5 x 10 = 50 de produse în total)
  • Grupare mese<
  • Mutare comenzi între mese
  • Vânzare direct de la tejghea (vânzare directă)
  • Plată integrală sau parțială, card, numerar, etc.
  • Printează bon fiscal prin integrare cu casele de marcat Datecs cu bluetooth, etc.
noutati, clipart, plata cu criptomonede la restaurant

Plata cu criptomonede

Mai 2021

  • Opțiune de plată prin criptomonede, prin platforma GoCrypto.
  • Ospătarul generează codul QR de plată direct din programul VilicoPOS.
  • Clientul va scana acest cod cu aplicația procesatorului și va urma pașii specifici efectuării plății cu criptomonede (va selecta tipul de criptomonedă pe care dorește să o utilizeze, portmoneul și va finaliza tranzacția).
Plata este decontată automat în RON, iar programul emite bonul fiscal corespunzător.
noutati, clipart, scanare cod qr cu telefonul

Lansare soluție de meniu digital prin scanare cod QR

Mai 2021

Clienții scanează cu camera telefonului codul QR plasat la loc vizibil pe mese, vizualizează meniul online și selectează preparatele dorite direct de pe telefon.
Soluția VilicoMenu Meniu Digital Restaurant conține:
  • Meniu digital mobile-friendly
  • Interfață de administrare a meniului
  • Cod QR
  • Mentenanță și suport
noutati, clipart, preluare comenzi prin centrala telefonica

Integrare soft de livrări la domiciliu VilicoGo cu centrală telefonică

Aprilie 2021

Softul de livrari la domiciliu VilicoGo permite de acum înainte preluarea de comenzi prin centrală telefonică, cu includerea automată a comenzilor sosite pe această cale în programul de vânzare și marcaj VilicoPOS.

  • Unul sau mai multe numere pentru plasare de comenzi. Fiecare număr poate avea mai multe numere interne, legate la terminalele POS din unitate, pentru preluarea mai multor apeluri în paralel.
  • Posibilitate redirecționare numere de telefon preexistente către centrala telefonică.
  • Mesaj audio de întâmpinare, muzică sau mesaj în așteptare când linia este ocupată sau restaurantul este închis.
  • La primirea unei comenzi operatorul are acces în timp real la fișa apelantului (datele de contact, comenzile anterioare); în cazul clienților care comanda pentru prima dată, se generează automat o fișă de client nouă.
  • Păstrează istoricul convorbirilor telefonice.
  • Centrala telefonică se bazează pe telefonie IP.